Zidane: Vi spillede en seriøs kamp

Real Madrid kom i går aftes tilbage på sejrssporet med 2-0-sejren over Celta Vigo, og efter kampen fremhævede Zinedine Zidane blandt andet Marco Asensio og Lucas Vázquez, som begge deskede op med et mål og en assist.

Om Asensio sagde franskmanden:
- Jeg er glad for Asensio. Han har haft en alvorlig skade, og nu har han det meget bedre, og han forbedrer sig hver gang. Jeg er glad på hans vegne, og sådan er det også med alle andre. Vi spillede en meget seriøs kamp. Jeg er glad for alle spillerne. 

Om Vázquez:
- Det handler ikke om det faktum, at jeg virkelig godt kan lide ham, det handler om, at han gør det rigtig godt. Han er meget pålidelig, meget dedikeret, og jeg er glad for det, han gør. Når det er sagt, så handler det altid om holdet. Vi spillede rigtig godt i dag. Det handler altid om at samle point, og det er ikke nemt. Vi er alle meget glade. 

Nacho spillede også en fremragende kamp i Sergio Ramos' fravær, og det bemærkede Zidane også:
- Sådan er det ikke bare nu; han er meget professionel hele tiden, og han er altid vigtig, når han spiller. Det, han har opnået, overrasker mig ikke. Jeg er glad for ham og for holdet, fordi det er tre vigtige point. 

Dani Carvajal blev udskiftet i anden halvleg, hvor han i øvrigt snuppede en karantænegivende advarsel på vej ud, og ifølge Zidane skyldtes udskiftningen, at han havde fået et mindre slag:
- Carva havde lidt ubehag. Jeg tror, at det er en mindre ting, og det var bedst ikke at risikere noget. 

Seneste artikler...