Benzema: Har troet på Ballon d'Or-chancer, siden C. Ronaldo vandt den

BENZEMA 19

Der har til tider været rygter om, at Karim Benzema, når han er færdig med sin Real Madrid-karriere, vender tilbage til Lyon, som han kom fra i 2009. I et interview med ESPN åbner franskmanden dog for en anden fremtidsmulighed.

Her siger han nemlig:
- Jeg tager det år for år. Så længe jeg har denne lyst, denne glæde og kan lide fodbold, så vil jeg fortsætte. Jeg ser ikke på alderen, det handler alt sammen om, hvordan jeg har det. Jeg vil aldrig forcere det, jeg har det bedre og bedre i takt med at jeg fortsætter med at spille. Jeg kan lide USA – fodbolden bliver bedre derovre.

Han udtalte sig også om Ballon d’Or, som han aldrig har haft stærkere kandidatur til at vinde end nu:
- Det har altid været et mål. Jeg har altid tænkt på det, siden Cristiano Ronaldo vandt den, troede jeg, at jeg kunne vinde den også. Jeg kan sige, at jeg aldrig før har været så tæt på at vinde den takket være mine præstationer, på baggrund af det jeg har gjort her de sidste tre-fire år. Jeg er ikke så langt fra.

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.