Modric og Carvajal rundede skarpt hjørne imod Barcelona
Luka Modric og Dani Carvajal rundede begge et skarpt hjørne i gårsdagens sejr over Barcelona.
For Modric var det kamp nummer 400 i Real Madrid-trøjen, og han sagde følgende om milepælen:
- Alt, hvad der er sket for mig i Real Madrid, siden jeg ankom, har været utroligt. Jeg havde aldrig troet på, at jeg ville nå så meget, som jeg har nået indtil nu. Over ni år med drømme og glæde. Det er ubegribeligt.
Carvajal har nået 100 kampe færre, og han sagde følgende om at have spillet sin 300. kamp i Real Madrid-trøjen:
- Jeg er ekstremt stolt over at have spillet det antal kampe. Jeg vil blive her og spille mange flere. Forhåbentlig kan jeg hjælpe klubben til at vinde flere titler. Når jeg trækker mig tilbage eller ikke længere er i klubben, forestiller jeg mig, at jeg vil sætte endnu mere pris på alle disse spillede kampe, men jeg ser ikke tilbage i øjeblikket. Jeg ser fremad, fordi jeg vil vinde mere i denne trøje.
Carvajal sagde desuden om at være tilbage på banen efter sin seneste skade:
- Jeg er på vej tilbage på holdet, og forhåbentlig kan jeg få flere minutter i de næste par kampe og komme tilbage til min bedste form. Jeg håber, at jeg holder mig fra flere skader, og at jeg kan få mere kontinuerlig spilletid.