Casemiro: Vil fortælle mine børnebørn om Kroos og Modric

CASEMIRO 14

Casemiro har givet et interview til ESPN, og brasilianeren har mange positive ting at sige om sine kolleger i Real Madrid.

Længe har han været del af Real Madrids midtbanetrio med Luka Modric og Toni Kroos, og han udtrykker sin store respekt for dem:
- Det er et privilegie at spille i så lang tid for den største klub i verden, og jeg tror først, at jeg virkelig får en fornemmelse for, hvor meget jeg har opnået, når det en dag stopper. At spille med Luka Modric og Toni Kroos er et privilegie. Jeg sætter pris på, at jeg har spillet med dem så længe, og jeg vil fortælle mine børnebørn, at jeg spillede med to exceptionelle spillere, to at spillets ikoner.

Om Karim Benzema sagde Real Madrids brasilianske midtbaneslider:
- Det er stort at spille med Benzema, og jeg støtter ham virkelig i Ballon d’Or-ræset.

Casemiro havde også noget at sige om sin landsmand Vinícius:
- Det, jeg kan sige, er, at Vinícius er i topform lige nu, en særlig periode, og han er endda ung. Han har så meget potentiale til at udvikle sig.

Om cheftræner Carlo Ancelotti sagde Casemiro:
- Han er 62 år gammel, har været i fodbold i over 40 år og har vundet alt, men hans iver for at vinde og dele ud af sin erfaring er utrolig.

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.