Ancelotti varsler ændringer i onsdagens kamp

Ancelotti presse celta

Real Madrid vandt i går aftes over et velspillende Sevilla-hold på et sent mål af Vinícius, og efter kampen anerkendte Carlo Ancelotti, at man var i problemer undervejs i kampen.

Han sagde om opgøret:
- Vi var oppe imod et stærkt hold, som viste al deres kvalitet, især i første halvleg. De kom foran tidligt efter et hjørnespark, og derefter var det sværere for os at presse højt på banen, vi blev lidt ubalancerede og tillod dem at spille sig til et par chancer. Efter vi udlignede, forsvarede vi os bedre, kontrollerede kampen mere, og vi var heldige nok til at få målet. Ærlig talt synes jeg, at en uafgjort var det mest retfærdige resultat, og samtidig synes jeg ikke, at Real Madrid fortjente at tabe.

Om Vinícius:
- Vinícius scorede et fænomenalt mål. Det kom fra en spiller, der har noget særligt i støvlerne og i sin fysik. Vini har overrasket mig med sin målscoringsevner. Det har overrasket mig. Jeg kendte til hans individuelle kvalitet, jeg vidste, hvor god han er til at drible, hvor stærk han er én mod én, men det som overrasker alle, er hans evne til at score mål, som han ikke scorede tidligere. Han spillede ikke den kamp, som alle forventede, men han fokuserede og scorede et forrygende mål, et fantastisk mål. Et utroligt spark.

Nok engang var Ancelotti tilbageholdende med udskiftningerne. Eduardo Camavinga og Fede Valverde fik 17 minutter på banen, og derudover kom Lucas Vázquez og Nacho ind, efter klokken havde rundet de 90 minutter. Om rotationer eller mangel på samme sagde den italienske cheftræner:
- Vi sluttede kampen stærkt af, men vi skal også tænke på, at de spillere, der kom ind, gav os energi, og det var også vigtigt med hensyn til at kontrollere kampen. Vi spiller igen onsdag og foretager muligvis nogle ændringer.

Om Valverde:
- Vi har brug for Valverde, fordi han er en spiller, som bragte al sin energi og kvalitet til holdet, ligesom Camavinga gjorde. De er begge unge spillere, og det kan gavne holdet.

Seneste artikler...

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.