Rodrygo: Ancelotti hjælper mig meget

RODRYGO 21

Rodrygo er i denne landsholdsperiode tilbage i landsholdsfolden, og han har givet et interview til TNT Brazil, hvor han blandt andet udtrykt sit store ønske om at komme med til VM i år.

Her sagde han:
- Det var et mål at være tilbage for Brasilien. Jeg tror, at disse kampe kan afgøre ting, og jeg håber at spille og finde mig til rette på landsholdet. Hvis jeg skal vælge en titel at vinde i 2022, vil det være VM.

Rodrygo udtalte sig også om oplevelsen af at have Carlo Ancelotti som cheftræner i Real Madrid:
- Han har været meget vigtig. Lige siden optaktssæsonen har han snakket meget med mig. Han hjælper mig altid meget, og jeg ved, at jeg skal forbedre mig. Jeg accepterer konstruktiv kritik, og han lykønsker mig, hvis jeg gør det godt. Jeg ved, at jeg vil vokse sammen med ham. Jeg kan forbedre mig på alle punkter… score flere og flere mål, lægge op til flere mål.

Om at møde PSG i Champions League-ottendedelsfinalerne:
- Den kamp kunne godt have kommet lidt senere i turneringen. De har nogle af verdens bedste spillere. Vi ved, at det bliver svært, men det kræver en kollektiv indsats, hvis vi skal have chancen for at gå videre. At spille mod Neymar vil være særligt. Jeg håber, Real Madrid vinder.

Seneste artikler...

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.