Carvajal: Vi er forbløffede over Vinícius

Dani Carvajal har taget en snak med Onda Cero, og her kommenterede spanieren på tre spillere, der rimer på Real Madrid, nemlig Sergio Ramos, Vinícius og Kylian Mbappé.

Og Mbappé sagde Carvajal:
- Mbapppé er en meget, meget god spiller, hvis navn har været forbundet med vores hold i mange år. Det ser ud til, at hans kontrakt udløber, og det kan være, at han i fremtiden kommer til at bære vores trøje. Men i øjeblikket er han PSG-spiller, og de er vores rivaler, så min eneste tanke er at forsvare os imod ham (i den kommende Champions League-kamp, red.). Hvis jeg spiller, og han spiller, spiller vi i samme side.  

Om Vinícius:
- Vi er lidt forbløffede over hans præstationer. Vini sagde altid, at målene nok skulle komme. Han har arbejdet en masse på sine afslutninger, og det kan man se. Han vinder os mange point med sine mål og assists. Han fokuserer mere på at være afgørende frem for bare at drible, og det er vigtigt.

Om Sergio Ramos, der blot har spillet i fem kampe for PSG grundet de mange skader:
- Jeg føler med ham, og jeg ved, hvordan det er. Det er svært, at gå igennem det samme og det samme uden at kunne finde et svar. Sergio er en født fighter, og han vil komme tilbage og have det fint igen. Han fortjener det, han er professionel. Jeg ville elske, hvis han spillede imod os, men så skal han have en off-dag. Sergio Ramos er en stor fodboldspiller, og hvis han spiller op til sit bedste, vil han give os problemer, men på grund af mit personlige forhold til ham er jeg glad, hvis han er sund og rask.

Seneste artikler...