Nacho: Vi er alle klar til en ny, spændende sæson
Real Madrid-spillerne var fredag tilbage på træningsbanen, og efterfølgende tog Nacho en snak med klubbens mediekanaler om forberedelserne til den kommende sæson.
Her sagde han:
- Du skal komme tilbage med lyst og en masse styrke, fordi dette er hårde dage. Der er meget fitnesstræning og taktisk arbejde, hvilket er, hvad man skal arbejde på i optaktssæsonen. Det arbejder, man udfører nu, hjælper dig til at gå hele vejen i sidste ende. Disse dage er virkelig vigtige med hensyn til at sikre, at dine ben og dit hoved er forberedt, fordi sæsonerne er meget krævende, og du skal være på dit bedste.
- Vi opnåede utrolige ting i sidste sæson, og vi nåede vores mål. Vi forsøger at trække stikket og genoplade vores batterier forud for hvad, der kan blive en endnu mere spændende sæson end den forrige. Vi er alle klar til det.
Om motivation:
- Der er mere og mere i hver sæson. Jeg har været her hele mit liv, og det er det, jeg har lært. Dette er mit hjem, og jeg er virkelig glad, fordi jeg fortsætter med at forbedre mig til næste kapitel. Jeg er ved at blive en veteran, men jeg er stadig ligeså motiveret som altid.
Om klubbens krav:
- Kravene i denne klub er høje hvert år. Vi er dem, der kræver mere og mere, fordi sidste sæson vandt vi en masse vigtige trofæer til klubben. Vi går ind til den nye sæson med en masse begær efter at være det samme og endda mere. Målet er at vinde alle mulige trofæer, og dette er mentaliteten, som vi bliver lært op i fra den første dag, vi kommer til klubben.