Vinícius: Modric og Benzema giver os ro

Vinícius leverede igen en flot præstation i går aftes imod Celta Vigo, og her scorede brasilianeren også sit første mål i sæsonen, ligesom han også kom på assisttavlen, da han lagde op til Fede Valverdes scoring til 4-1.

Efter kampen udtalte Vinícius følgende om kampen:
- Jeg er begejstret for præstationen, dedikationen, fokusset og roen, som vi viste. Det var en meget hård kamp, og det giver os en masse selvtillid frem mod den næste kamp.

Vinícius havde også flotte ord at sige om Luka Modric, der også både scorede og assisterede, og Karim Benzema, der også fik åbnet sin målkonto i ligaen:
- Luka og Karims kvalitet giver os ro, og det tillader os at spille langt bedre. Celta var stærkere i første halvleg, men vi var bedre forberedt efter pausen.

Vinícius rundede målmanden på sin scoring, og i sin kommentar til målet sendte han en hilsen til ingen ringere end Ronaldo Nazário:
- Jeg ser altid videoer med Ronaldo, og han snakker også med mig og fortæller mig, at det er nemmere sådan (at runde målmanden, red.), når du er én mod én. Jeg forblev rolig, og Modric’ sublime aflevering betød, at jeg kunne sparke bolden i mål.

Seneste artikler...