Vinícius kåret til august måneds bedste spiller
Vinícius Jr. er blevet kåret til månedens spiller, også kaldet Jugador Cinco Estrellas Mahou, i Real Madrid for august.
I august spillede man imod Frankfurt, Almería, Celta Vigo og Espanyol, og her blev det til to mål og to assists for den 22-årige brasilianer.
Og han ser frem til en stor sæson i Madrid:
- Jeg håber denne sæson bliver ligesom den seneste eller endnu bedre. Træneren stoler på, at jeg er rolig foran mål, og jeg arbejder stadig hårdt for at forbedre mig hver dag.
På søndag venter sæsonens hidtil største test, når man skal møde Atlético Madrid på Wanda Metropolitano.
- Vi arbejder hårdt på forberedelsen til søndag, for at levere en stor præstation. Vi er alle forkuserede på kampen.
Real Madrid har fået en fremragende start på den nye sæson. Det er faktisk kun lykkedes klubben at få en bedre start på sæsonen to gange tidligere, og det var helt tilbage i 1960'erne.
- Alt det hårde arbejde vi har lagt i pre-season kan virkelig ses i starten af sæsonen. Den største grund til den gode start er vores hårde arbejde, og en blanding af ungdom og erfarne spillere.
Kampen spilles på søndag kl. 21:00.