Lunin om sejren over Elche: Vi var i kontrol
Andriy Lunin spillede en af sine hidtil bedste kampe for Real Madrid i går, hvor han diskede op med flere fine redninger i Los Blancos' sejr på 3-0 over Elche.
Lunin havde følgende at sige efter kampen:
- Det var en svær kamp, fordi vi fik tre mål underkendt, men vi var aggressive defensivt og skabte problemer for dem offensivt. Vi leverede en god præstation og havde kontrol på kampen. Dette hold kræver, at man er fokuseret og det forbereder man sig på hver dag ved at arbejde med de bedste spillere og trænere. Det er altid positivt at holde buret rent for såvel målmanden som resten af holdet. Jeg er nyder, hvordan holdet spiller - det er en fantastisk følelse. Jeg nyder det faktisk også, når jeg ikke spiller.
Om forberedelsen (at holde sig klar, red.):
- Det er nemt, fordi jeg spiller for verdens bedste klub. Jeg er rigtig glad, ligesom resten af min familie, og jeg nyder hver dag. Jeg arbejder sammen med de bedste hver dag, jeg har gode holdkammerater... det er en fantastiske gruppe med en god holdånd. Træningen foregår på et højt niveau... det fysisk og teknisk.
Carlo Ancelotti har allerede bebudet, at Lunins næste kamp bliver fra bænken, da Courtois efter sigende et blevet sin rygskade kvit.