Ancelotti efter flot Álvaro-indhop: Jeg må snakke med Raúl om hans fremtid

Real Madrid vandt en svær udebanekamp, da man i går aftes slog Osasuna med 2-0 på El Sadar, og det var en tilfreds Carlo Ancelotti, der mødte pressen efterfølgende:
- Det var en fuldendt kamp, lige, tæt og velspillet af begge hold. Vi er meget tilfredse, fordi holdet gjorde det godt, de vidste, hvordan de skulle lide og ledte efter de rigtige øjeblikke til at score. Vi er meget tilfredse.

- Vi gør det godt. Vi går ind til kampen på Anfield i god form og med alverdens selvtillid. Tchouaméni havde maveproblemer. Jeg tror, at Karim bliver klar til kampen, og Kroos er tilbage i træning. Carvajal kommer til at spille på Anfield.

Om Vinícius:
- Han spillede en spektakulær kamp som altid. Det var lidt sværere i første halvleg, men i anden halvleg var han på toppen af sit spil, og da hans modstandere blev trætte, skruede han op for intensiteten. Han udgjorde forskellen. Han lavede assisten til det første mål, og gjorde det svært for målmanden flere gange. Han spillede en enestående kamp.

Om Camavinga, som vi her på siden kårede som kampens spiller:
- Han spiller rigtig godt, vi er glade for ham. Hans fysiske evner er fantastiske, uanset hvor vi spiller ham. Han var strålende defensivt, og hans energi hjalp med at gøre forskellen sammen med Valverde.

Om Álvaro Rodríguez, der lavede et brag af et indhop:
- Han er en spiller med så mange evner; han er høj, formidabel i luften, han spiller bolden godt… han kan tilbyde os noget, ligesom han gjorde i dag (i går, red.). Det er ikke nemt for en ung fyr at komme gennem i Real Madrid og forblive fokuseret på kampen. Han udgjorde forskellen i ti minutter, fordi han lavede to assists, én til Vinícius og én til Asensio. Jeg er sikker på, at han kommer til at hjælpe os i denne sæson. Jeg må snakke med Raúl om hans fremtid, men han er en spiller, som vi kommer til at bruge.

Om samtalen med dommeren efter første halvleg:
- De rykkede deres sidste frispark frem med omkring 20 meter, men det var min fejl, for dommeren forklarede det til mig. Dommerne gjorde det rigtig godt.

Seneste artikler...