Kroos i sin podcast: Mange vil nok sige, at Hazard-køb ikke var godt
Mens fredag er podcast-dag for Madridista.dk, så er det onsdag for Toni Kroos i hans berømte ”Einfach mal luppen”, som han har med sin bror Felix.
Og i går var emnet igen Real Madrid-aktualiteter, hvor han naturligvis kom ind på det forestående køb af Jude Bellingham og da man snakkede om prisen på englænderen var det med klar henvisning til Kroos´ nu forhenværende holdkammerat, Eden Hazard. Toni Kroos sagde følgende om Bellingham og prisen:
- Bellingham er en topspiller, som mange klubber ønskede sig på grund af den cocktail, som hans kvaliteter og unge alder tilbyder. Man må have stor tiltro til vores ansvarlige. Når Real Madrid lægger så mange kræfter i det, så forventer jeg at det bliver et godt køb for os. Hvis han gør det lige så godt som i Dortmund, så må jeg sige at det bliver en god tilgang.
Og om prisen på 103 millioner €:
- Vi har også haft spillere, som kom til klubben for mange penge og mere eller mindre lagde deres karrierer på hylden. Det var også for mange penge og jeg tror, at mange retrospektivt vil sige: Det var ikke noget godt køb. Men vi er optimister. Hvis handlen er lukket (podcast lavet før officiel udmelding fra Real Madrid, red.), så byder vi ham velkommen.