Arda Güler: Zidane, Özil og Guti er mine idoler

Det 18-årige nyindkøb Arda Güler har taget en snak med Real Madrids officielle kanaler, og her fik den unge tyrker mulighed for at udtale sig om skiftet til den spanske hovedstadsklub.

Her indledte Real Madrids nye nummer 24 med at udtale:
- Jeg vil gerne takke for velkomsten. Jeg er blevet taget så varmt imod, alle gør virkelig en indsats. Jeg har det rigtig godt her. Adskillige klubber viste en masse interesse, men når Real Madrid kommer for dig, det bedste hold i verden, er det en åbenlys beslutning.

Om sine målsætninger hos Real Madrid:
- Jeg ønsker at skrive mig ind i denne klubs historie, jeg ville elske at blive en legende. Denne klub har vundet så mange trofæer gennem historien. Jeg har lige set alle de europæiske cup-trofæer, og jeg kan sige, at det er den mest utrolige følelse. Jeg er kommet til Real Madrid, en enorm klub, for at arbejde hårdt og udvikle mit spil og min karriere.

Om sine egne karakteristika:
- Jeg er en offensiv spiller, som kan score mål, skabe dem, drive bolden og drible godt.

Om sine rollemodeller i omklædningsrummet:
- Jeg husker, da Rodrygo, Vini, Camavinga og Valverde kom til Real Madrid som 18-årige ligesom mig. Jeg husker det rigtig godt. De er utrolige spillere, og nu bliver de mine holdkammerater.

Om sine idoler:
- Nogle af mine idoler er Zidane, Özil og Guti. Jeg fik endda chancen for at spille med Özil.

Güler gav afslutningsvist følgende besked til Real Madrid-tilhængerne:
- Jeg føler mig som en madridista allerede. Hala Madrid!

Seneste artikler...