Ancelotti klar til at eksperimentere: Vi kan altid skifte tilbage
Real Madrid er kommet i gang med træningen i USA, og i den forbindelse udtalte Carlo Ancelotti sig om sine forventninger til de kommende uger.
Her sagde han følgende:
- Vi har altid følt os godt tilpas her. Det er et smukt sted, hvor vi kan træne godt, og vi har kampe, hvor vi kan se, hvor holdet står lige nu. Det er en god mulighed for at prøve nye ting, der er mange ting at undersøge i løbet af de næste par dage. Alle er vendt tilbage i god form. Vi er selvsikre og ser frem til at starte sæsonen godt.
- Jeg er meget tilfreds med de nye, de vil hjælpe os og tilføre kvalitet til truppen. Fran García vil dække venstrekanten rigtig godt, hvor vi havde problemer sidste år. Joselu kan tilføre noget ekstra i luften omkring feltet. Güler er meget talentfuld og meget ung, jeg tror, at fansene vil nyde at se ham spille. Bellingham er en fremragende midtbanespiller med kvaliteter, som vi ikke har i truppen. Han kan spille felt-til-felt endda uden bolden. Truppen er blevet forbedret. Jeg vil gerne prøve noget nyt i starten, se hvordan det går, og hvis det ikke fungerer, har vi altid det gamle system, der har givet os så meget tidligere.