Bellingham kåret som kampens spiller imod Manchester United

Jude Bellingham bragte Real Madrid foran tidligt i kampen i nat imod Manchester United, da han løb i dybden, opsnappede den fremragende dybdebold fra Rüdiger med venstrebenet og lobbede den i kassen over en fremadstormende André Onana.

Alt i alt var englænderens præstation ikke helt så god som den imod AC Milan, men han blev alligevel kåret som kampens spiller efter kampen. 

Ved modtagelsen af prisen udtalte Bellingham:
- Jeg har følt tiltroen fra starten af, både fra staben og mine holdkammerater. Jeg føler mig komfortabel og tilpas. Det er en nydelse at spille med disse spillere, og det siger jeg i alle interviews. Jeg ved ikke, om målet var offside, det er jeg ikke sikker på. Det var en fremragende aflevering fra Rüdiger. Det er virkelig rart at spille med spillere, der forstår mine bevægelser.

Lejesvenden Joselu scorede kampens andet mål i anden halvleg på et flot saksespark på oplæg af Lucas Vázquez. Joselu brændte dog også en række chancer, og efterfølgende udtalte den høje angriber:
- Jeg var skuffet over den hovedstødschance, jeg brændte tidligere, men meget glad for målet og sejren. Det er ikke første gang, jeg har forsøgt det, og det lykkedes fint. Bolden var højt oppe, den røg over mit hoved, og bolden gik ind. 

- Til træning forsøger jeg at score mål så godt, som jeg kan. Jeg er glad for, hvor vigtigt det var med hensyn til at sikre resultatet og booste vores morale til resten af optaktssæsonen. Vi leverede en god præstation.

Om sit ophold hidtil udtalte Joselu:
- Jeg har ikke engang været her i tre uger, og det er alt sammen nyt for mig. Jeg ønsker ikke at tale om tal. Jeg er kommet for at hjælpe og gøre, hvad træneren beder mig om. En angriber kan lide at score, og derfor er jeg meget tilfreds. Alt er nemmere, når jeg er omgivet af disse spillere. Jeg er blevet taget rigtig godt imod, og jeg falder rigtig godt til. 

Seneste artikler...