Tchouaméni: Vi har verdens bedste midtbane
Aurélien Tchouaméni har gjort det godt i Real Madrids optaktssæson hidtil, og franskmanden har været forbi Realmadrid TV, hvor han gav følgende status på sig selv og holdet:
- Vi har arbejdet hårdt disse dage med Pintus og trænerstaben, og vi er glade. Vi spiller ikke venskabskampe, eftersom vi spiller mod gode hold, og vi vil gøre det godt. Vi arbejder virkelig godt til træning, og vi vil gøre det samme i kampene. Vi har spillet godt i optaktssæsonen. Vi anvender et nyt system, og vi skal lære at spille i dette system hver dag. Vi har et fantastisk hold, og jeg er sikker på, at vi får en utrolig sæson.
Om sit eget hårde arbejde:
- Jeg har det godt med holdet, og jeg synes, jeg har gjort det godt. Jeg har også arbejdet meget med fitness-træneren i ferien. Jeg føler mig godt på banen, vi vil spille godt og forbedre os hver dag.
Om Real Madrids midtbane:
- Jeg synes, vi har verdens bedste midtbane med legender som Luka (Modric, red.) og Toni (Kroos, red.). Vi lærer af dem hver dag. Vi har også unge spillere, der er på et utroligt niveau, som Bellingham, Camavinga, Valverde, Ceballos og mig selv. Vi kommer til at gøre det godt denne sæson.