Bellingham: Jeg er 10 gange bedre end i sidste sæson
Jude Bellingham og Vinícius stod for Real Madrids tre mål i går aftes imod Almería, og efterfølgende udtalte de to stjerner sig om kampen.
Bellingham analyserede kampen således:
- Jeg nød comebacket og holdets kamp. Mange hold har svært ved at komme tilbage, hvis de indkasserer et tidligt mål, men vi er ikke bekymrede. Vi spillede fortsat godt, og ingen panik. Det var en komfortabel kamp til sidst. Jeg har set Real Madrid lave comebacks ofte på TV. Jeg husker, at jeg tænkte, 'De kan ikke gøre det', men det lykkedes dem. Nu er jeg her, og jeg oplever det selv. Der er en sådan ro, du føler aldrig, at du kommer til at tabe. Jeg kiggede på mine holdkammeraters ansigter, og der var ingen panik. Vi vendte kampen takket være den erfaring.
Om sine to scoringer sagde englænderen:
- Jeg er begejstret, men det vigtigste er at spille godt og bidrage. Jeg ved, mine holdkammerater vil søge mig, men det handler ikke kun om at score mål. Jeg er glad for at score og hjælpe holdet med at vinde kampe, men jeg skal arbejde på alle områder af mit spil.
Om tilværelsen i sin nye klub:
- Jeg er ti gange bedre end i sidste sæson. Jeg føler mig virkelig godt tilpas med disse spillere, og jeg lærer hver dag. Niveauet her er så højt, og jeg er som en svamp, der optager alt, mine holdkammerater fortæller mig. Det er derfor, jeg er startet sæsonen så godt. Jeg skal fortsætte med at hjælpe holdet. Der er masser af kampe tilbage, og jeg skal fortsætte med at bidrage.
Om fansene:
- Jeg håber, de nyder at se mig spille. Jeg elsker at spille for dem. Det er vigtigt at vise dem, at du prøver, uanset resultatet. Hvis de er glade, er vi alle glade. Jeg er begejstret for den modtagelse, de har givet mig, og jeg håber, jeg kan fortsætte med at give dem grund til at fejre.
Vinícius gav også en udtalelse efter kampen, og den lød således:
- Vi spillede virkelig godt fra starten. Vi indkasserede målet, men vi bibeholdt den rytme, som vi viste i den sidste kamp, og det er vigtigt i starten af sæsonen, fordi holdene har svært ved at håndtere os. Vi skal fortsætte med det, for det er meget vigtigt at vinde kampe, så vi kan have succes denne sæson. Det bedste ved det var vores pres og alles høje engagement.
Om sit første mål i sæsonen:
- Jeg var lidt heldig, men jeg er virkelig glad for at have scoret mit første mål denne sæson. Jeg håber, det er det første af mange.
Om sin forbindelse til Bellingham:
- Jeg håber, det vil være som min forbindelse med Karim (Benzema, red.), der førte til masser af mål og assists.