Bellingham kåret som bedste Real Madrid-spiller i august
Jude Bellingham løftede før kampen imod Real Sociedad trofæet som månedens bedste LaLiga-spiller for august, og derfor er han naturligvis også vinderen af Mahous månedlige kåring af månedens Real Madrid-spiller.
Bellingham udtalte ved modtagelsen af prisen:
- Det er virkelig en ære for mig at have den start, jeg har haft. At føle støtten og kærligheden fra vores fans under og efter kampene betyder meget for mig, og jeg er begejstret over at være her.
Bellingham blev i forbindelse ved modtagelsen af prisen spurgt ind til sin bedste oplevelse i Real Madrid hidtil, og her svarede han:
- Jeg vil sige den første kamp på Bernabéu, selvom det var i måneden efter (september, red.). Jeg tror, at det bedste er det faktum, at jeg spiller for denne klub og stille og roligt vænner mig til det hele. Det er, hvad jeg har nydt mest. At spille og forstå, hvordan alle spiller. Hver dag her er fantastisk, og jeg håber, at det fortsætter. Det har været en perfekt start, fem sejre på fem kampe, det er vigtigt at fortsætte i den dur. Med støtten fra fansene og kvalitet af spillerne her, så er vi på rette spor, hvis vi fortsætter sådan.