Rodrygo: Ancelotti har altid troet på mig

Logo Realmadrid 010101

Rodrygo kom omsider tilbage på måltavlen i går aftes imod Braga, mens Vinícius blev kåret til kampens spiller. Efter kampen udtalte de to brasilianere sig om kampforløbet. Her følger først Rodrygos ord:
- Jeg var virkelig sulten efter at score. Jeg har ikke haft meget held hidtil. Jeg har spillet godt, gjorde alt, hvad jeg kunne, men bolden ville bare ikke ind. Jeg spillede ikke så godt i dag, men jeg scorede. Sådan er fodbold. Jeg er begejstret for at have scoret, og at holdet har vundet. Jeg håber, vi kan fortsætte i samme spor.

- At score i Champions League er altid specielt, fordi det er så særlig en turnering for mig. Nu skal vi bare fortsætte, for vi har så meget i vente.

Rodrygo takkede også Ancelotti:
- Jeg vil gerne takke træneren, fordi han altid har udvist tiltro til mig. Han har altid hjulpet med at berolige mig. Han så, at jeg blev frustreret og ked af det, fordi jeg ikke scorede, men han har altid motiveret mig og troet på mig. Jeg er så taknemmelig for det, jeg elsker ham for det. Nu skal vi bare blive ved med at gøre de rigtige ting.

Vinícius kom ikke selv på måltavlen, da hans mål blev annulleret, men han blev noteret for en assist og en kåring som kampens spiller. Han sagde efter kampen:
- Jeg er virkelig tilfreds med, hvordan vi spillede, med de assists jeg gav, og med min præstation generelt. Jeg har tid til at tænke og lægge op til mine holdkammeraters mål. Jeg arbejder hårdt for at præstere på mit bedste niveau, som jeg har gjort de sidste par sæsoner, så jeg kan være blandt de bedste i verden. Jeg er virkelig tilfreds med at vise mit bedste niveau igen efter min skade. Jeg vil gerne takke fysioterapeuterne og lægerne for deres indsats, for de har hjulpet mig så meget. Jeg bevæger mig altid så hurtigt, nogle gange lader jeg mig rive med. Jeg er tilfreds med min præstation i dag, men jeg er skuffet over ikke at have scoret.

Om Rodrygos mål:
- Jeg er virkelig glad for, at Rodrygo fik sit mål, for han er min bror. Som angribere er vi gladest, når vi scorer og skaber chancer. Han spiller altid god fodbold, men han havde brug for målet for at få selvtillid. Jeg håber, han kan fortsætte med at score hele sæsonen.

Seneste artikler...