Rodrygo: Florentino Pérez er en meget vigtig person i mit liv

Rodrygo forlængede i går sin kontrakt med Real Madrid frem til 2028 og det var han særligt taknemmelig over for Florentino Pérez over:

- Han er et fænomen. Han er noget helt specielt og han behandler os alle rigtig godt. Han har altid noget positivt at sige til mig, de ting, som jeg virkelig har brug for at høre. Han er meget vigtig i mit liv.

På banen har Rodrygo et særligt nært forhold til Modric, som har givet ham det bedste råd:
- Jeg vil altid være Modric meget taknemmelig, vi har et meget nært forhold. På et tidspunkt, hvor jeg ikke spillede så meget, kom han hen til mig og animerede mig til at fortsætte arbejdet, fordi mit tidspunkt ville komme. Herefter stod jeg op hver morgen og trænede hårdere og så kom spilletiden og jeg begyndte at score mål og blive vigtig for mit hold.

Lige i øjeblikket går det ikke så godt på banen for Rodrygo, men han har en besked til tilhængerne:
- Det er en af de ting, som ikke kan forklares. Hver gang jeg træder ind på Estadio Santiago Bernabéu er det et af de mest specielle øjeblikke i min karriere. Tilhængerne støtter os altid lige til det sidste. Man er nødt til at træde ind på banen, spille og fornemme det, for at forstå hvad jeg mener. Vi har en fælles historie og vi vil fortsætte med at være glade sammen.

Seneste artikler...