Fest i Madrid: Spillerudtalelser fra bussen
Real Madrid-spillerne holdt sejrsparade i Madrid i går oven på Champions League-triumfen aftenen forinden, og fra toppen af spillerbussen fik flere af spillerne sendt budskaber til det jublende publikum på gaderne. Her følger en samling af spillernes udtalelser.
Nacho
- Real Madrid handler om at vinde, vinde og vinde. Aldrig at give op før til sidst og at fortsætte fremad i svære øjeblikke. Nu skal vi fejre med fansene, som fortjener det. Vi takker jer for jeres støtte gennem hele året, for dette ville ikke være muligt uden jer. Hala Madrid!
Kroos
- For tre uger siden lovede jeg jer, at vi ville være på Cibeles for at fejre, og her er vi og fejrer la Decimoquinta. Mange tak for al hjælpen og kærligheden gennem de sidste ti år. De har været uforglemmelige, for jer og for holdet. Disse er utrolige spillere og mennesker. Jeg har et hjem, og det er her. Mange tak.
Carvajal
- Tak for støtten gennem hele sæsonen. For mig er Real Madrid mit hjem, jeg kunne ikke forestille mig mit liv uden denne klub. Vi har kun tabt to kampe, og vi har afsluttet en fantastisk sæson med endnu en Champions League-titel. Vi er Europas konger!
Bellingham
- Det har været en vidunderlig første sæson. Det er en ære at være på dette hold og kunne se fansene i dag. Det, jeg ser mest frem til, er fejringen på Bernabéu.
Vinícius
- Mange tak til alle, jeg er så glad for at være her igen. Vi har lært meget af Nacho, Kroos, Modrić og Carvajal, og de unge, der er her, vil vinde meget mere.
Vázquez
- Jeg er ekstremt glad efter at have opnået noget så vigtigt for madridismoen og for os. Vi fortjener at fejre i dag og takke fansene for deres støtte gennem hele året.
Valverde
- Det er en meget speciel dag, vi har vundet Champions League takket være jer. Tak til Kroos, han er en spiller, der er blevet en legende, Hala Madrid.
Modric
- Sikke et hold vi er, og sikke nogle fans I er. Vi er Europas mestre!
Ancelotti
- Takket være jer er 90 minutter på Bernabéu meget lange.
Güler
- Hej Madrid-fans. Vi er en familie. Tak til alle.