Vinícius: Jeg vil slutte min karriere i Real Madrid

Vinícius scorede også i sin anden Champions League-finale, og det var naturligvis en glad brasilianer, der blev interviewet efter kampen:

- Jeg er meget glad for at kunne vinde endnu en Champions League med denne klub, som har givet mig så meget. Det er en utrolig ting. Ikke alle kan opleve det og vinde den så mange gange. Det ser ud som om, det er nemt at komme her og vinde. Vi har lidt meget gennem hele sæsonen med alle de skader, vi har haft. Alle har arbejdet utroligt hårdt for at nå hertil.

- Jeg er meget glad for at have været her så længe. Forhåbentlig kan præsidenten forny min kontrakt, for jeg vil være her for evigt og fortsætte med at skabe historie ligesom Carvajal, Nacho, Modrić og Kroos. De har vundet Champions League seks gange, og de har vist os vejen. Jeg vil være ligesom dem. Jeg vil slutte min karriere her, selvom jeg ikke tror, folkene i Flamengo vil tillade mig det.

Om at være blandt favoritterne til Ballon d’Or:
- Det er meget svært at vinde Ballon d'Or på grund af hele processen bag det, men jeg tror på alle dem, jeg er sammen med hver dag. De siger til mig, at jeg er den bedste, og til sidst tror jeg på det.

Seneste artikler...