Mario Gila afviser Real Madrid-retur

Real Madrid har sagt farvel til Nacho denne sommer, og der er fortsat ingen afklaring angående Leny Yoro. Samtidig meldes David Alaba ude til 2025, mens Éder Militão er på vej tilbage fra en korbåndsskade. Eneste tilføjelse er Jesús Vallejo, der stort set ikke har spillet i en række sæsoner grundet skader, bænkpladser og mentale problemer, og rygterne går på, at klubben heller ikke vil have noget imod at sælge ham, hvis et tilbud lander.

Der er mildt sagt brug for forstærkning på centerbackpositionen, og det har skabt rygter om nogle af de mest talentfulde af slagsen, der er kommet op fra Castilla i de senere år, og som Real Madrid stadig har snor i. Én var Rafa Marín, men han har i stedet fået et skifte til Napoli, og man har i øvrigt også sendt Castilla-anføreren Álvaro Carrillo til Eibar.

For to sæsoner siden solgte man Mario Gila til Lazio, og efter en skuffende første sæson hos Rom-klubben gjorde han det godt i den forgangne. Det er dog heller ikke hans vej, at Real Madrid skal kigge, for ikke nok med at han netop har pådraget sig et brud i storetåen, så afviser han også selv ganske åbenlyst at skifte tilbage. Han udtaler nemlig til avisen IL Messaggero:
- Jeg smutter ikke, selvom Real Madrid har en købsoption, og et tilbud skulle ankomme. Klubben tror på mig, og jeg tror på Lazio.

Tchouaméni, der selv har udtalt, at han ikke er vild med at spille positionen, må altså kigge nysgerrigt med.

Seneste artikler...