Brahim Díaz om Endricks spark: Kan næsten ødelægge bolden

Brahim Díaz viste sig, igen, at være præcis det, Real Madrid manglede, da han kom ind i kampen i går og endte med at blive noteret for et mål og en assist.

Efter kampen udtalte den marokkanske landsholdsspiller følgende om kampen:
- Det var svært for os i starten, men så fik vi fart på og spillede godt mellem kæderne. Vi forsøgte at flytte bolden og komme bagom forsvaret. Anden halvleg var en stor holdpræstation. Vi er glade for de tre point.

Om sit mål:
- Jeg vidste, at Militão ville spille den der, det gør han ofte til træning. Jeg løb væk fra min mand, og han lagde den i rummet til mig. Jeg så forsvareren komme, og jeg ramte den med hovedet. Så snart jeg så, at målmanden ville rykke frem, slog jeg til.

Om sin start på sæsonen:
- Jeg er virkelig glad for at spille med disse fantastiske spillere og det talent, der er i holdet. Som jeg altid siger, så er dette en familie. Vi arbejder alle sammen for det samme, for at vinde trofæer og fortsætte med at skrive historie med verdens bedste klub. Personligt er jeg glad for at kunne bidrage. Jeg er sulten efter mere.

Om Endrick, der tog sig pænt af Brahims målgivende aflevering:
- Han er altid klar til at spille, med en positiv indstilling og hårdt arbejde. Når han rammer bolden, kunne han næsten ødelægge den, med begge fødder. Vi er meget glade for, at han og Kylian er på topniveau, da standarderne er høje.

Om Bernabéu:
- Det er vores hjem. Dette er verdens bedste stadion. At spille her er utroligt. Alt er fantastisk. Det er nemt at vinde hjemme, fordi vi har fansene bag os, der støtter os gennem både gode og mindre gode tider.

Seneste artikler...