Spansk presse: Nico Paz bliver i Como
Ifølge spansk presse er Nico Paz tættere på at blive i italienske Como end han er på at vende retur til Real Madrid, sådan som der længe har været talt om.
Den argentinske midtbanespiller har haft en strålende første sæson i den italienske Serie A og det har fået flere klubber til at vise interesse for ham, men sammen med Real Madrid skal han angiveligt være nået til enighed om, at han fortsætter en sæson mere hos Como og han tager altså ikke mod tilbud fra hverken Inter eller Leverkusen, som ellers har været meget interesserede.
Den 20-årige argentiner bliver dermed ikke i første omgang holdkammerat med sin landsmand, Franco Mastantuono, som tiltræder midt i august.
Diskuter denne artikel
Log-på for at kommentere
Jeg tror ikke helt på, at der er taget en definitiv beslutning endnu med Nico Paz.
Det afhænger lige så meget af Rodrygos fremtid. Og hverken Rodrygo eller Nicos fremtid bliver formentlig afklaret før efter CWC.
Hvis der tikker et stort bud ind på Rodrygo, så er jeg slet ikke i tvivl om, at man henter Nico Paz retur.
Det afhænger lige så meget af Rodrygos fremtid. Og hverken Rodrygo eller Nicos fremtid bliver formentlig afklaret før efter CWC.
Hvis der tikker et stort bud ind på Rodrygo, så er jeg slet ikke i tvivl om, at man henter Nico Paz retur.