Vinícius´ målsnit markant forbedret under Arbeloa

Vinícius blev matchvinder i gårsdagens kamp med begge scoringer i sejren på 0-2 over Espanyol og efterfølgende var der stor ros fra træner Álvaro Arbeloa. Igen.

Den brasilianske angriber har nydt godt af, at få Arbeloa som træner i stedet for Xabi Alonso, for under sidstnævnte lavede han blot seks mål i 27 kampe, mens han under Arbeloa er noteret for 15 mål i 23 kampe.

Vinícius er den næstmest scorende spiller i Europa i 2026, kun overgået af Harry Kane og ser man på de seneste fem sæsoner for brasilianeren, så har han altid præsteret mindst 20 mål og 10 assists. Han er på nuværende tidspunkt på 21 mål og 12 assists.

Log-på for at kommentere

Ramos4's profilbillede
Ramos4 svaret på emne: #1 21 timer 24 minutter siden
Jeg tror helt klart, at når Mbappé spiller så tænker Vini: "Jamen hvis han ikke løber med hjem, hvorfor skulle jeg så? Hvis Kylian ikke presser, hvorfor skulle jeg så? Hvis han går selv hele tiden, jamen hvorfor skulle jeg så ikke også?"

Der er ingen af dem, der vil være anden violin.

Vi SKAL have en af dem væk.
NachoFernández svaret på emne: #2 21 timer 53 minutter siden
​Vinicius har vel været blomstret op når Mbappe ikke har været der. Ikke nok til at pattebarnstilgangen og mytteriet kan tilgives, men det er ret tydeligt, at han fungerer godt både med en 9'er og med Brahim. Jeg synes også, at han i perioder lægger mere arbejde i det. Jeg tror stadig ikke at hans tilgang til klubben, holdet og måden man bør arbejde på passer til det nødvendige skifte, der skal til for at holde sig i den absolutte top af Europa. Men ret skal være ret: Han er god når det er ham som er stjernen. 
elle44's profilbillede
elle44 svaret på emne: #3 22 timer 11 minutter siden
Man kan være lidt fræk og sige at man ofrede Mbappe for Vini.

Kan vi snakke om Mbappes målsnit under Arbeloa kontra Alonso?
Cristiano7 svaret på emne: #4 23 timer 8 minutter siden
Men hvad med resultaterne og spillet?

Er de markant bedre under Arbeloa?

Nope.

Seneste artikler...