Benítez: Vi har den allerstørste respekt for tilhængerne

Real Madrid fik lidt tiltrængt medgang i gårsdagens kamp mod Getafe, som blev sendt hjem med et nederlag på 4-1.

Inden kampen blev fløjtet i gang måtte både Rafa Benítez og Florentino Pérez lægge øren til en voldsom pibekoncert, men det tog træneren med ophøjet ro og roste i stedet sit hold for en god indsats, især i første halvleg.

Til spansk presse sagde han:

Om nedgang i anden halvleg:

- Vi have 45 rigtig gode minutter. Holdet har spillet 3-4 rigtig gode kampe. Holdet gik ikke ned i anden halvleg, men styrede kampen med et fordelagtigt resultat. Første halvleg viste alt det potentiale, som holdet har med spillere, som udgør en forskel.

Fremskridt:

- Holdet var meget centrerede fra første minut, Vi fortsætter i den linje, for at gøre tingene godt.

Benzema:

- Vi snakker om, at han scorer to mål mod Getafe. Det hjælper ham til at gå ethvert problem i møde.

Pibekoncert mod træneren:

- Vi har den allerstørste respekt for tilhængerne og det de ønsker at ytre gennem sæsonen i fodboldmæssig forstand.

Pres:

- Vi styrer de situationer, som alle forventer, hvor vi alle vinder ved at spille spektakulært. Holdets reaktion var positiv efter en svær situation.

Marcelo-polemik:

- Det er meget enklere end det ser ud til. Doktoren fortalte mig, at han ikke var klar. Det var for tidligt til denne kamp. Vi ønsker at beskytte spilleren. I fredags vurderede lægen, at han ikke var klar.

BBC:

- De tre scorede og de deltog offensivt og defensivt.

James:

- Han har arbejdet meget, han var nødt til at løbe en del og det gjorde han. Kampene forbedrer hans fysiske form, for hans kvaliteter er ikke til diskussion.

Optimist:

- Hver dag forsøger vi alle ansatte i klubben at gøre det bedste. Mange folk snakker uden at vide, hvad der foregår. Jeg er optimist. Jeg ser et godt hold med muligheder for fortsat at udvikle sig. Alle kræver det maksimale.

Seneste artikler...