Kroos: Vi vil give meget mere af os selv
Toni Kroos er tilbage i den spanske hovedstad efter en kort juleferie og han er blevet interviewet af Real Madrid TV om forventningerne til resten af sæsonen.
Han blev spurgt om følgende:
Fridage:
- For os, som spiller i en liga uden for vores hjemland er det altid dejligt at få nogle dage til at mødes med den del af familien og vennerne, som man ikke kan se hver dag. For mit vedkommende er det vigtigt at dele disse dage med dem. Men det er klart, at fodbolden hele tiden er i mine tanker.
Præstation ind til nu:
- Svaret er meget klar: Vi vil give meget mere. Hele holdet ønsker at give meget mere, til os selv og til vores tilhængere. Vi har ikke formået at give det bedste af os i afgørende øjeblikke.
Er du optimist?
- Det er jeg. Vi har plads til forbedring og jeg er sikker på, at vi vil tage et spring frem. Vi arbejder seriøst hver dag og vi vil opnå at føre det arbejde over i kampene. Jeg er overbevist om, at vi vil opnå den stabilitet, som ikke kun vores fans forlanger, men som vi også forventer af os selv.
Hvordan ser du sæsonen?
- Vi har endnu ikke spillet halvdelen af sæsonen i La Liga og vi har haft en rigtig god kvalifikation til ottendedelsfinalerne i Champions League. Det er ikke tiden at lave facitliste. Vi er Real Madrid og helt naturligt er kravene noget, der venter os.
Forventninger:
- Jeg er slet ikke i tvivl om, at holdet vil vende tilbage med masser af entusiasme. Vi vil kæmpe med om alt og for hver eneste af sejrene.