Sæsonen 13/14

12 år 7 måneder siden #1309 af raul7=kongen
Besvaret af raul7=kongen på emne Sæsonen 13/14

Dios skrev:

raul7=kongen skrev:

Dios skrev:

nono skrev: Illarramendi spiller godt nok en sløv kamp. Vi har jo købt en spiller der minder om en gammel Christian Poulsen. Har han slået en bold frem af banen endnu?

Jeg glæder mig til den dag du sætter dig ned og skal analysere Busquets spil. Hvor mange minusser får han for ikke og slå en lang aflevering frem?

Illarra spiller ikke en fantastisk kamp, men han lukkede sammen med Xabi midtbanen totalt ned, hvilket var afgørende for et stort spilovertag. Samtidig var Illarras boldomgang hurtigere end den var i starten, alt i alt gjorde han det vel glimrende i aften, omend det selvfølgelig ikke var den sværeste kamp.

Er helt enig med dig, og ved egentlig ikke om det var en fejl mit indlæg blev citeret med?

Det var mere for at understrege at du ikke var den eneste med din holdning.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• RasmusKring
  • Gæst
  • Gæst
12 år 7 måneder siden #1310 af RasmusKring
Besvaret af RasmusKring på emne Sæsonen 13/14
Problemet med Illarramendi er, at han ikke er den spiller, som han blev gjort til i sommer. Der snakkede man om den næste Xabi Alonso - en spilstyrer på midtbanen. Illarramendi er en helt anden type. Han er hurtigere og fysisk stærkere, og spiller mere aggressivt i fodsvaret, men han mangler meget offensivt i forhold til Alonso. Han er mere ligesom Busquets end Alonso - hvilket har skuffet mange, inklusiv mig selv.

Han har ikke været dårlig for Real, men han har bare en helt anden type, end det var forventet. I mine øjne har vi givet alt for mange penge for en spiller, der kan blive god men ikke verdensklasse.

12 år 7 måneder siden #1311 af DarioGomez
Besvaret af DarioGomez på emne Sæsonen 13/14
Tja, hvis han kan blive lige så god en fodboldspiller som Busquets, så ville jeg ikke beklage mig en tøddel. I min optik er han Barcelonas suverænt vigtigste midtbanespiller.

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios

• RasmusKring
  • Gæst
  • Gæst
12 år 7 måneder siden #1312 af RasmusKring
Besvaret af RasmusKring på emne Sæsonen 13/14
Han er uden tvivl fantastisk i sin rolle. Det ville da ´være lækkert, hvis han blev så god, men lad os nu se. Jeg ville ikke smide nogen penge på det.

12 år 7 måneder siden #1313 af Raul7-2880
Besvaret af Raul7-2880 på emne Sæsonen 13/14
Illara er altså "kun" 2 år yngre end busquets (som 24-årige havde han vundet masser af titler - også individuelle). Illara har ikke været imponerende, langt fra (ligesom ALLE de andre nyindkøbte)
Selvom vi kun er halvvejs i sæsonen, vil jeg vurdere Reals trup som klart svagere end sidste sæson.
Mistet Mourinho: Ancelotti lavede en stor og utilgiveligt fejl ved at sætte Ramos på midtbanen og ude-af-form-Bale mod Barca.
- Varane er skadet: var i forrygende form sidste sæson
- Ramos niveau er faldet enormt
- Xabi Alonso er blevet ældre: Han er blevet langsommere og hans afleveringer svigter flere gange - er dog stadig en topspiller
- Khedira er langtids skade: Illaramendi som erstatning er en svækkelse MENS Modric er en forstærkning
- Özil er væk: Har mistet en verdensklasse spiller og fået Isco som har spillet elendigt (med undtagelse af de første 5-6 kampe)
- Higuain er væk: Morata som erstatning...!

Det eneste positive ved truppen ifh. til sidste sæson er Modric og Jese.
Sidste redigering: 12 år 7 måneder siden ved Raul7-2880.

12 år 7 måneder siden #1314 af Gribben
Besvaret af Gribben på emne Sæsonen 13/14

Raul7-2880 skrev: Illara er altså "kun" 2 år yngre end busquets (som 24-årige havde han vundet masser af titler - også individuelle). Illara har ikke været imponerende, langt fra (ligesom ALLE de andre nyindkøbte)
Selvom vi kun er halvvejs i sæsonen, vil jeg vurdere Reals trup som klart svagere end sidste sæson.
Mistet Mourinho: Ancelotti lavede en stor og utilgiveligt fejl ved at sætte Ramos på midtbanen og ude-af-form-Bale mod Barca.
- Varane er skadet: var i forrygende form sidste sæson
- Ramos niveau er faldet enormt
- Xabi Alonso er blevet ældre: Han er blevet langsommere og hans afleveringer svigter flere gange - er dog stadig en topspiller
- Khedira er langtids skade: Illaramendi som erstatning er en svækkelse MENS Modric er en forstærkning
- Özil er væk: Har mistet en verdensklasse spiller og fået en som har spillet elendigt (med undtagelse af de første 5-6 kampe)
- Higuain er væk: Morata som erstatning...!

Det eneste positive ved truppen ifh. til sidste sæson er Modric og Jese.

Og i den sammenhæng er Isco fuldstændig irrelevant, eller hvad?

12 år 7 måneder siden #1315 af DarioGomez
Besvaret af DarioGomez på emne Sæsonen 13/14
Özils rygte er da godt nok opjusteret kraftigt. Mesut var jo mildest talt uduelig i nok så mange sene aftenkampe på udebane, og jeg kan umuligt have været den eneste, som har bandet højt og kraftigt over Özils udueligheder og dovne indstilling til tingene, når vi havde modgang?

Jeg er samtidig dybt uenig i, at Ancelotti er et skidt ned i forhold til Mourinho, særligt set ift. til sidste sæson, som du selv sammenligner med. Mourinho var jo i sit sidste år i Madrid en udtalt katastrofe, og enhver anden træner (med en billigere afgangsklausul) var blevet fyret langt, langt tidligere. Resultaterne var jo decideret elendige.

Carletto skal have tid til at finde sig til rette i Madrid, nøjagtigt som Isco og Bale, men jeg ser tit tegninger til et system under Ancelotti. Den opfattelse oplevede jeg aldrig under Mourinho.

Om vi er værre end sidste år, måske? Men jeg har svært ved at se de rent faktisk beviser... særligt, hvis du ser på præstationen i La Liga, men det er muligvis bare min subjektive holdning, at tre point efter et førende hold er bedre end det to-cifrede antal, vi haltede efter ved juletid sidste år! ;0)

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
Følgende bruger(e) sagde tak: Real Madrid, madrid2000, JimmyBroe, Jaken, MMM, Kiwes

12 år 7 måneder siden #1316 af El_Juan
Besvaret af El_Juan på emne Sæsonen 13/14
Modric... Han er simpelthen outstanding for tiden. Intet mindre.

12 år 7 måneder siden #1317 af madrid2000
Besvaret af madrid2000 på emne Sæsonen 13/14
Jeg bliver også nødt til at fremhæve Moderic. Jeg synes han har spillet sin bedste kampe på det sidste i sin madrid og har været rent fryd at kigge på. Nøj, hvor jeg nyder, at se ham spille i øjeblikket. Jeg håber den høje niveau fortsætter.

12 år 7 måneder siden #1318 af Real Madrid 7
Besvaret af Real Madrid 7 på emne Sæsonen 13/14
Varerne træner med igen hvor er det godt men jeg tror ikke han for lov at spille på tirsdag

12 år 7 måneder siden #1319 af Siempre Madrid
Besvaret af Siempre Madrid på emne Sæsonen 13/14

Real Madrid 7 skrev: Varerne træner med igen hvor er det godt men jeg tror ikke han for lov at spille på tirsdag

Hvis man nu pakker Varerne godt ind, så sker der nok ikke noget ;-)

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Følgende bruger(e) sagde tak: Kiwes

12 år 7 måneder siden #1320 af M_linding
Besvaret af M_linding på emne Sæsonen 13/14
Moderic og Varerne...?

Stavefejl er helt ok, men spillernavne bør man have styr på!;)

Leveret af Kunena Forum