Sæsonen 13/14
Udfordringen i morgen er, at man har en række spillere som enten er meget trætte eller er i karantænefare til finalen.
Pga. træthed mener jeg, at man bør holde Modric, Jesé og di Maria ude af startopstillingen. Jesé virker godt nok frisk, men han har satme spillet meget på det seneste. Det samme kan man sige om Benzema.
Pepe og Ramos får begge karantæne, hvis de trækker gult. Ifølge Marca vil Ancelotti holde Pepe ude af startopstillingen - især pga. hvor upopulær han er på Vicente Calderon - imens man satser på, at Ramos holder sig fra gule kort.
Hvis Coentrao er klar, synes jeg hellere at man skal spille ham, og lade Marcelo hvile til weekenden.
Ancelotti har allerede mere eller mindre slået fast, at Isco og Varane spiller.
Derfor:
................................................Casillas................................................
...............................................................................................................
...Arbeloa................Varane....................Ramos.............Marcelo...
..............................................................................................................
...................................Illarra.................................................................
............................................................Alonso.....................................
..............................................................................................................
....Bale.......................................Isco...................................................
...........................................................................................Ronaldo...
..................................Benzema/Morata.............................................
Bale mangler ligeledes lidt i tanken, så han kan passende bytte med Jesé efter en times tid. Midtbanen med Illarra og Alonso er stærk defensiv - især hvis man skal stå kompakt - og samtidig kan de sætte de fire forreste fornuftigt i scene. Desuden kan man altid bruge Alonso's ro i disse kampe, hvor det handler om at spille klogt og rutineret.
Vi vinder 2-1;)
...................................
Opdateret: Coentrao bliver ikke klar:)
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- DarioGomez
-
- Eduardo
-
Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
DarioGomez skrev: Skift du bare Nacho ud med Ramos. Det er vist bedst for alle parter :0)
Det er jeg meget enig i... Men tror du Ancelotti gør det?;)
- Realmadrid94
-
- Platin bruger
-
Realmadrid94 skrev: Tror det er en smule offensivt, at tro at han satser på et nyt makkerpar inde i midten, tror heller ikke lillesøster skal undervurderes SÅ meget. :P
Det er egentlig et fedt, hvordan bolsjerne bliver blandet til morgendagens Copa del Rey-kamp mod Lillesøster. Ancelottis spiller materiale er simpelthen så godt, at Atletico Madrid ikke scorer tre mål uden selv at lukke et mål eller to ind ditto.
Mit håbefulde bud:
Casillas; Carvajal, Varane, Nacho, Arbeloa; Illarra, Alonso, Isco; Bale, Ronaldo og Morata.
Det kan godt være vi taber snævert med ovenstående hold, men finalen er sikret!
Daniel skrev: Det er egentlig et fedt, hvordan bolsjerne bliver blandet til morgendagens Copa del Rey-kamp mod Lillesøster. Ancelottis spiller materiale er simpelthen så godt, at Atletico Madrid ikke scorer tre mål uden selv at lukke et mål eller to ind ditto.
Mit håbefulde bud:
Casillas; Carvajal, Varane, Nacho, Arbeloa; Illarra, Alonso, Isco; Bale, Ronaldo og Morata.
Det kan godt være vi taber snævert med ovenstående hold, men finalen er sikret!
Casillas, Varane, Arbeloa, Alonso, Isco, Ronaldo og Bale vil alle gå direkte ind i Atleticos startopstilling. Jeg forventer en sejr og som absolut minimum at vi får uafgjort.
Arbeloa-Varane-Nacho-Marcelo
Illarra-Xabi Alonso
Bale/Morata-Isco-Ronaldo
Benzema/Morata
Det bliver en nem kamp, følgende spillere er ikke med: Courtois, Fillipe Luis,Tiago, Koke, Villa og Diego Costa..
Reserverne skal spille, da Ramos, Pepe, Jesé og Casemiro misser finalen, hvis de får gult kort. 90 minutter der bare skal overstås.
Mon ikke Di Maria, Modric og Jese får et hvil.
En spændende taktisk analyse af, hvordan Ancelotti taktik lammede lillesøster på Bernabeu.
På spansk med engelske undertekster
- madrid2000
-
- Platin bruger
-
- Real Madrid
-
- Platin bruger
-
No solo soy perfecto, también soy Madridista
Real Madrid skrev: Bedste video af hans sæson so far!
Fantastisk fed video, Real Madrid. Især sekvensen fra 2.45. Når jeg ser videoen så kan jeg ikke lade være med at tænke på at vi mangler farverige spillere på holdet som Messi, Ronaldinho, Xavi og Iniesta. Det er også ret tydeligt at se at Ronaldo ikke har blik for sine medspillere!!
PS: Ironi kan forekomme ;-)