Sæsonen 13/14
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Kampens detalje må i øvrigt være Pepe der spiller godt 65 minutter med et gult kort, overfor jordklodens mest øretæveindbydende spiller no less, uden at blive vist ud. Dét er da imponerende.
Og Jesé.. Han fortsætter bare, hvis han bliver mere målsøgende og får lidt flere kilo muskler på kroppen så har vi jo en nøjagtig kopi af Ronaldo.
DC19
- Siempre Madrid
-
- Væk
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Og så må man jo sige, at når kampen er slut, så er hans hadefulde attitude væk og der bliver smilende givet hånd til modstanderen.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Costa er en idiot, men arbeloa er godt nok tæt på. Brækker mig over de ting manden laver med vilje.
Vi er lidt tilbage til de hurtige omstillinger samtidig med vi står godt defensivt. Jeg er vild med det!
Og nåh ja - Luka Modric. Nu er det ikke kun os der hyper ham mere, men man kan se hvordan modstanderne bakker, når han sætter tempo. Han er en fryd for vores hold og jeg er lykkelig helt ind i sjælen over, at se ham stråle som han gør lige i øjeblikket!
"Maybe they hate me because I'm too good."
Noget der til gengæld, endnu engang, er tankevækkende er Benzema's præstationer i de større kampe. Han er simpelthen usynlig, prøver/kan intet selv og agerer bare boldflytter. Og nej, det er ikke nok.
Kontrasten til f.eks. Jese er så skarp, som lige fra begyndelsen af sin førsteholdskarriere viser hvordan det skal gøres, også når tempoet skrues op og presset er større.
Benzema ud, Jese og Bale ind!
- Siempre Madrid
-
- Væk
- Administrator
-
Hver gang, vi har haft en italiensk træner, er han blevet mester i sin første sæson. Så det kan slet ikke gå galt....håber jeg.
Jeg kunne godt tænke mig, at Carlo er lidt hurtigere med at skifte Benz ud! God han var dårlig og Morata bringer i da lidt vildskab?
asp3200 skrev: Flot sejr af drengene, en del held men vi opsøger det og de har en chance. Costa er en idiot, men arbeloa er godt nok tæt på. Brækker mig over de ting manden laver med vilje.
Arbeloa (og Costa) spiller jo bare deres rolle. Arbeloa går ind og er et svin og sætter sig igennem overfor Costa, fordi han skal naturligvis ikke slippe afsted med at løbe uprovokeret ind i Pepe. Den slags foregår jo i alle fodboldkampe, idag var der bare rigtig meget fokus på det. Arbeloa er perfekt i sådan en kamp som idag, i mine øjne.
Og ja, Costa er selvfølgelig (forhåbentlig) ikke et ligeså stort svin efter kampen som under kampen. Mon ikke også Simeone har bedt ham om at gå ind og provokere Pepe og Ramos og eventuelt trække et rødt kort. Idag gav den blot en smule bagslag eftersom han selv fik karantæne i returopgøret.
DC19
Elkrimi skrev: Opstillingen spiller. Carlo viser igen, at han er mesteren. Det lover godt!
Noget der til gengæld, endnu engang, er tankevækkende er Benzema's præstationer i de større kampe. Han er simpelthen usynlig, prøver/kan intet selv og agerer bare boldflytter. Og nej, det er ikke nok.
Kontrasten til f.eks. Jese er så skarp, som lige fra begyndelsen af sin førsteholdskarriere viser hvordan det skal gøres, også når tempoet skrues op og presset er større.
Benzema ud, Jese og Bale ind!
Altså det vil sige vi skiller os af med 2 mand. Bale er skadet!
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
- Siempre Madrid
-
- Væk
- Administrator
-
Elkrimi skrev: Benzema ud, Jese og Bale ind!
Vi kan sagtens klare os, når vi spiller med 12 mand ;-)
Benzema er ikke prangende, men på den anden side er der heller ingen grund til at ødelægge Jesé ved at lægge ham helt på toppen. Jeg har nu fortsat tillid til Benz.
Frontduoen skal hedde Ronaldo, Jese og Bale.
Bale er klar i weekenden.