Sæsonen 13/14
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
En sjov løsning på deres 400 kanaler efterhånden, men 7'eren var The Voice kanalen engang, som fik inspiration af MTV kanalen :). Lidt spændende info omkring 7'eren :P
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
"Maybe they hate me because I'm too good."
- DarioGomez
-
- Eduardo
-
Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
Det vil sige, at ud af de resterende 16 kampe der er tilbage, skal vi vinde alle, for at opnå 102 point.
Mener folket det er realistisk?
Vi render som alle ved, ind i Atl. Madrid ude og Barca hjemme, men der venter også drilske udekampe som mod Getafe, La Real og en hjemmekamp mod Valencia.
- DarioGomez
-
- Eduardo
-
Barcelona kan sagtens smide point i morgen, og Atlético kan også sagtens komme i problemer, når den nærmeste fremtid byder på svære CL-kampe og hårde La Liga-opgør.
Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
- CristianoRonaldo
- Gæst
-
Jeg undskylder mange gange at vi ikke deler samme holdning, men eftersom han er udelukket i en måned, må hans præsentation have været pinlig. Jeg orker ikke at skulle til at redegøre for min subjektive holdning. Se kampen igen, og så tror jeg vi er enige:DarioGomez skrev:
CristianoRonaldo skrev: Det ser ud til at vores kære ven Ayza Gámez, bliver sat på køl efter sin pinlige præstation i søndags. Hvis artiklen viser sig at være sand, burde CTA vel at sænke Cristiano's karantæne.
as.com/diarioas/2014/02/06/english/1391714374_643269.html
Udover at Iturraspe ikke fik rødt, så forklar mig venligst, hvorfor hans præstation var pinlige.
Jeg er lutter øren, så du giver den bare gas sømand.
Venligst,
Sømanden
- falle
- Gæst
-
- falle