Sæsonen 13/14

12 år 7 måneder siden #1441 af Pelle
Besvaret af Pelle på emne Sæsonen 13/14
Mon ikke man lejer/sælger Morata til sommer og så forstærker sig med en klasse-angriber. Det er uden tvivl mit drømmescenarie. Morata har ikke niveau til at være i Madrid og er faktisk rigtig langt fra.

"Maybe they hate me because I'm too good."

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• TBM88
  • Gæst
  • Gæst
12 år 7 måneder siden #1442 af TBM88
Besvaret af TBM88 på emne Sæsonen 13/14
igen er jeg enig i at Benzema ikke er en god nok angriber til at spille i Real Madrid. Min primære pointe er at Jese ikke skal spille centralt.

Men vil så også sige at det ikke er mange kampe siden at Benzema blev hyllet på Bernabéu... så det går altså hurtigt

Edit: ok efter lige at have tænkt mig om, så har jeg jo også dømt Benzema ude, i og med jeg siger han ikke er god nok til Real Madrid, så jeg har nok formuleret mig forkert. Det jeg mener er at Benzema stadig er det bedste alternativ vi har på nuværende tidspunkt til at spille central angriber. Bedre end Morata og Jese (læs centralt). Men vi skal have en ny angriber til sommer!
Sidste redigering: 12 år 7 måneder siden ved TBM88.

12 år 7 måneder siden #1443 af MMM
Besvaret af MMM på emne Sæsonen 13/14
Fra Graham Hunter:

Brutal, horrible, disgusting monkey chants at Marcelo by the Atletico fans while he & the other Madrid subs do their warm down. Inexcusable. #Marcelo just turns and looks up at them in total disgust, puzzlement and bemusement at them. Hands on hips as if to say 'you clowns' His kid comes on the pitch & runs to his arms while these fools sing "hope your dad dies". This isn't football as I know it. Rotten to core

Hvad skal der til for at få banlyst de her narrøve for tid og evigt?
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, JimmyBroe

12 år 7 måneder siden #1444 af 2:18
Besvaret af 2:18 på emne Sæsonen 13/14

Elkrimi skrev: Hvis man sammenligner ham med angribere, som har været ubetingede succeser i klubben som Sanchez, Raul, Ronaldo, van Nistelrooy, så er der lang vej for franskmanden.

Han leverer stort set aldrig i de store kampe. Hvorfor? Fordi han er begrænset i sit spil. Han er hverken fysisk stærk eller hurtig, heller ikke specielt snu eller kynisk, som en Raul og har ikke kreativiteten, driblestyrken eller gå-på-modet til at sætte sin direkte modstander.

Det er her forklaringen ligger. Jeg er villig til at bide i min hat, hvis han leverer i en stor kamp og byder ind med andet en boldflytteri!

Benz ikke fysisk stærk. Det er da netop en af hans kompetencer

12 år 7 måneder siden #1445 af Elkrimi
Besvaret af Elkrimi på emne Sæsonen 13/14

2:18 skrev:

Elkrimi skrev: Hvis man sammenligner ham med angribere, som har været ubetingede succeser i klubben som Sanchez, Raul, Ronaldo, van Nistelrooy, så er der lang vej for franskmanden.

Han leverer stort set aldrig i de store kampe. Hvorfor? Fordi han er begrænset i sit spil. Han er hverken fysisk stærk eller hurtig, heller ikke specielt snu eller kynisk, som en Raul og har ikke kreativiteten, driblestyrken eller gå-på-modet til at sætte sin direkte modstander.

Det er her forklaringen ligger. Jeg er villig til at bide i min hat, hvis han leverer i en stor kamp og byder ind med andet en boldflytteri!

Benz ikke fysisk stærk. Det er da netop en af hans kompetencer

Ja det er, men her han også kun middelmådig når han sammenlignes med eliten rent fysisk; Zlatan, Ronaldo, Suarez, Lukaku osv

12 år 7 måneder siden #1446 af El Rojo
Besvaret af El Rojo på emne Sæsonen 13/14
Lækker kamp! Vi står helt vanvittigt solidt i det forsvar, og tremandsmidtbanen var over Atletico-spillerne som sultne hunde. Tør også godt smide denne her afsted: Spiller Ramos og Pepe som de gjorde i aften, så har vi verdens bedste midterforsvar, og nummer to er ikke tæt på. Verdensklasse. Vinder stort set samtlige dueller og dummer sig ikke (afgørende i hvert fald) i en ellers intens krig mod Diego Costa. Fuck det er lækkert at se på.

Også store roser til Luka Modric, for Gud ved hvilken gang i denne sæson. Verdens bedste CM har vi også for tiden. Jesé imponerer også med utroligt udfordrende spil, det er dejligt at se det gåpåmod, men samtidig den modenhed han udviser, når han vælger hvornår bolden skal spilles fra og hvornår der skal udfordres.

Hvis der skal kritiseres. Ja, Benz laver ikke meget af kvalitet, men manden kender stadig sine begrænsninger, og spiller for dem meste bolden fra i tide. Jeg er enig i at vi har brug for mere konkurrence til ham, men jeg forstår ikke at folk bliver ved med at nævne Cristiano og Jesé som afløsere for ham. Folk bliver nødt til at forstå, at det kræver en vis oplæring at spille med ryggen mod mål i 80-90% af kampen. Jesé har ingenlunde de kvaliteter i mine øjne, og er klart bedst når han har retning mod mål eller baglinje og kan udfordre én mod én. Ronaldo har vi set i den rolle, og det har vi da vist ikke lyst til at se igen. Speaking of Mr. Ballon.. AD en lortekamp, han spiller i mine øjne meget værre end Benz. Med det niveau han udviser for tiden, så kommer vi ikke til at savne ham specielt meget.

Alt i alt, klassekamp, Atletico vil nok ærgre sig over to kasser der blev rettet af, men de havde jo ikke noget at skyde med. HALA MADRID

12 år 7 måneder siden #1447 af Mathiaska
Besvaret af Mathiaska på emne Sæsonen 13/14
gfycat.com/HappyInfantileArmadillo

(hvordan dælen linker jeg den, så den bliver synlig uden at klikke? Hilsen Webudvikleren -.- )
Sidste redigering: 12 år 7 måneder siden ved Mathiaska.

12 år 7 måneder siden #1448 af MMM
Besvaret af MMM på emne Sæsonen 13/14

Mathiaska skrev: gfycat.com/HappyInfantileArmadillo

(hvordan dælen linker jeg den, så den bliver synlig uden at klikke? Hilsen Webudvikleren -.- )

Skift til gif, højreklik og kopier billedets webadresse og indsæt som billede.
Sidste redigering: 12 år 7 måneder siden ved MMM.

12 år 7 måneder siden #1449 af Daniel
Besvaret af Daniel på emne Sæsonen 13/14
Den aflevering er altså bare verdensklasse!
Følgende bruger(e) sagde tak: El Rojo

• CristianoRonaldo
  • Gæst
  • Gæst
12 år 7 måneder siden #1450 af CristianoRonaldo
Besvaret af CristianoRonaldo på emne Sæsonen 13/14
Det ser ud til at vores kære ven Ayza Gámez, bliver sat på køl efter sin pinlige præstation i søndags. Hvis artiklen viser sig at være sand, burde CTA vel at sænke Cristiano's karantæne.

as.com/diarioas/2014/02/06/english/1391714374_643269.html
Sidste redigering: 12 år 7 måneder siden ved CristianoRonaldo.

12 år 7 måneder siden #1451 af M_linding
Besvaret af M_linding på emne Sæsonen 13/14

CristianoRonaldo skrev: Det ser ud til at vores kære ven Ayza Gámez, bliver sat på køl efter sin pinlige præstation i søndags. Hvis artiklen viser sig at være sand, burde CTA vel at sænk Cristiano's karantæne.

as.com/diarioas/2014/02/06/english/1391714374_643269.html

Jeg er lettet over at se, at hans underlige arbejde bliver straffet. Mystisk linie han lagde;)

12 år 7 måneder siden #1452 af DarioGomez
Besvaret af DarioGomez på emne Sæsonen 13/14
Den eneste reelle fejl han lavede var jo sådan set, at han ikke også udviste Iturraspe, så jeg synes faktisk, at en måneds karantæne er endog meget hårdt.

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, Jaken, MMM

Leveret af Kunena Forum