Sæsonen 13/14
Elkrimi skrev: Don't be stupid.
Frontduoen skal hedde Ronaldo, Jese og Bale.
Bale er klar i weekenden.
Men Ronaldo er ikke ;-)
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Jeg tør slet ikke tænke på, hvad El Kun kunne tilføre vores hold.
"Maybe they hate me because I'm too good."
- Siempre Madrid
-
- Væk
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Elkrimi skrev: Don't be stupid.
Frontduoen skal hedde Ronaldo, Jese og Bale.
Bale er klar i weekenden.
Det er Cristiano Ronaldo ikke.....
Og igen er der ingen af de tre, som er specielt stærke som egentlig angriber.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
At ligge på højrekanten er unaturligt for ham, men alligevel brillerer han qua sin hurtighed, timing og driblestyrke.
- TBM88
- Gæst
-
Men det er måske også hans historik taget i betragning der gør at folk hurtigt river sig i håret når han ikke præsterer
Casillas, Pepé, Ramos, Modric, Di María og Jesé var alle fantastiske idag, og var vel egentlig grunden til sejr. Ronaldo var ligeså usynlig og dårlig som hele hans 2014 kalanderår, og jeg er egentlig glad for den karantæne kommer nu lige før det bliver alvor. Der skal ske noget med ham, og man så tydeligt kontrasten imellem Ronaldo og Jesé på venstrekanten.
Jesé stråler virkelig, og det kan sagtens gå hen og blive hans sæson. Det ærgerlige er Bale nok slår ham af holdet, hvis han ikke når at blive skadet inden Ronaldo kommer tilbage igen.
Alonso har godt nok også været dårlig de sidste 2 kampe. Det er lidt skræmmende, at han spiller så langsomt og forudsigeligt ligeså snart tempoet bliver skruet op, og virker total klodset i alt hvad han foretager sig.
Jeg håber dette er Atleti's nedtur. Selvom det er godt for ligaen, så kan jeg ikke sidde og heppe på et hold som dem. De minder mig meget om Mourinho's Real Madrid de første mange opgør imod Barcelona. Ikke et kønt syn og tænke tilbage på.
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Elkrimi skrev: Jese er (flakkende) angriber af natur, nøjagtig ligesom Benzema.
At ligge på højrekanten er unaturligt for ham, men alligevel brillerer han qua sin hurtighed, timing og driblestyrke.
Ja, men Jesé er meget ligesom Ronaldo. Han skal have plads. Fungerer ikke optimalt i små rum. Og når man er Real Madrid får angriberen på toppen altså ikke meget plads, det er også derfor jeg ofte har lidt ondt af Benzema. Vi er meget efter ham, men hold nu op hvor har han det heller ikke nemt altid.
"Maybe they hate me because I'm too good."
- TBM88
- Gæst
-
Han skal bruges ude på kanten endnu, således at han kan fortsætte med sin positive udvikling og slå helt igennem. Hvis man giver ham så vanskelig en opgave som central angriber, og han fejler, så risikerer man at måtte sætte ham på bænken fordi hans nuværende plads er blevet overtaget i mellem tiden, og så er vejen til permanent bænkplads hurtigt for en endnu så ung spiller
Han leverer stort set aldrig i de store kampe. Hvorfor? Fordi han er begrænset i sit spil. Han er hverken fysisk stærk eller hurtig, heller ikke specielt snu eller kynisk, som en Raul og har ikke kreativiteten, driblestyrken eller gå-på-modet til at sætte sin direkte modstander.
Det er her forklaringen ligger. Jeg er villig til at bide i min hat, hvis han leverer i en stor kamp og byder ind med andet en boldflytteri!
- TBM88
- Gæst
-
Jeg siger heller ikke at Benzema er den rigtige, og jeg begræder stadig at vi solgte Higuain i stedet for ham. I mine øjne var det et spørgsmål om at Benzema var købt af Perez, modsat Higuain.
Men mener stadig er Benzema er en bedre løsning som central angriber end Jese
Jeg siger ikke at den optimale løsning er Jese/Ronaldo, men at der bør være alternativer til en spiller der ikke præsterer når det gælder.
Hurtig til at dømme ham ude?TBM88 skrev: Folk er altså også ret hurtige til at dømme Benzema ude. Nej han spillede ikke særlig godt i aften, men det er da ikke så længe siden han var oppe på at score 4-5 kampe i træk vel?
Men det er måske også hans historik taget i betragning der gør at folk hurtigt river sig i håret når han ikke præsterer
må jeg være fri.... Han skiftede til Real i 2009' og har spillet en 1 sæson der var godkendt.
Han er pivringe og er kun i klubben fordi han er et Perezkøb og fordi Zidane holder hånden over ham.
Desuden er hans niveau ikke i nærheden af at være god nok til, at have en fredet plads i truppen, som hans spinkle mentalitet åbenbart kræver.
Det er mig en gåde at man kan opfatte ham som en succes som angriber i Real.
Jeg håber dog at denne tilsvining kan jinxe hans præstationer nok til, at jeg kan se ham som en succes på et senere tidspunkt.
Det kan godt være, at jeg ikke altid har ret, men jeg tager aldrig fejl...