Sæsonen 13/14
- Siempre Madrid
-
- Væk
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Her har Real Madrid angiveligt truet med at kræve hele dommer-komitéen udskiftet og derfor giver det god mening at fjerne Gámez fra orkanens øje. Det er sket før i spansk fodbold.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Fernando M.
- Ekspert bruger
-
- DarioGomez
-
- Eduardo
-
Siempre Madrid skrev: Ayza Gámez er vel udelukket for at beskytte ham, mens sagen kører på højeste nagler i spansk presse.
Her har Real Madrid angiveligt truet med at kræve hele dommer-komitéen udskiftet og derfor giver det god mening at fjerne Gámez fra orkanens øje. Det er sket før i spansk fodbold.
Det er da rystende, hvis Real Madrid har så stor indflydelse, at det kan få personlige konsekvenser for Ayza Gámez.
Personligt synes jeg, at de tre dage er helt på sin plads, hverken mere eller mindre og faktisk er det uklædeligt, at Real Madrid ligefrem jagter dommerkomitéen i Spanien for at få tingene, som man vil have det.
Desuden er det jo til grin, at man har den slags krav - Gámez dømte og indberettede hvad han så; og der er reelt set kun et kæmpe fjols i hele denne her sag; Cristiano Ronaldo, der selv bad om at blive udvist og som selv bad om minimum tre dage i skyggen.
Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
- DarioGomez
-
- Eduardo
-
CristianoRonaldo skrev: Det ser ud til at vores kære ven Ayza Gámez, bliver sat på køl efter sin pinlige præstation i søndags. Hvis artiklen viser sig at være sand, burde CTA vel at sænke Cristiano's karantæne.
as.com/diarioas/2014/02/06/english/1391714374_643269.html
Udover at Iturraspe ikke fik rødt, så forklar mig venligst, hvorfor hans præstation var pinlige.
Jeg er lutter øren, så du giver den bare gas sømand.
Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
- Siempre Madrid
-
- Væk
- Administrator
-
DarioGomez skrev:
Siempre Madrid skrev: Ayza Gámez er vel udelukket for at beskytte ham, mens sagen kører på højeste nagler i spansk presse.
Det er da rystende, hvis Real Madrid har så stor indflydelse, at det kan få personlige konsekvenser for Ayza Gámez.
Personligt synes jeg, at de tre dage er helt på sin plads, hverken mere eller mindre og faktisk er det uklædeligt, at Real Madrid ligefrem jagter dommerkomitéen i Spanien for at få tingene, som man vil have det.
Desuden er det jo til grin, at man har den slags krav - Gámez dømte og indberettede hvad han så; og der er reelt set kun et kæmpe fjols i hele denne her sag; Cristiano Ronaldo, der selv bad om at blive udvist og som selv bad om minimum tre dage i skyggen.
Store klubber har stor indflydelse og de har pligt til at udnytte det.
Det ville klæde den spanske dommerstand helt generelt, hvis man ikke rendte rundt som grise med alt for store øren og alt for små øjne. To dage for at klappe sig selv på kinden i en ophedet situation.....come on.
Noget helt andet, endelig ser det ud til at canteranos bryder igennem på førsteholdet. Selvom Carvajal og Jese's, især, talenter er åbenlyse, så bør noget af æren tilskrives Ancelotti og Zidane. Deres rolige attitude har helt sikkert ikke gjort det sværere for de yngre medlemmer at integrere sig.
Hvis Mourinho stadig havde været i spidsen, så tvivler jeg på at Jese havde fået samme behandling.
- DarioGomez
-
- Eduardo
-
Siempre Madrid skrev:
DarioGomez skrev:
Store klubber har stor indflydelse og de har pligt til at udnytte det.
Det ville klæde den spanske dommerstand helt generelt, hvis man ikke rendte rundt som grise med alt for store øren og alt for små øjne. To dage for at klappe sig selv på kinden i en ophedet situation.....come on.
Ved du med sikkerhed, at de to dage ekstra er for det, og ikke for at slå en modspiller og for at nikke en skalle?
- Siempre Madrid
-
- Væk
- Administrator
-
Jeg læser nemlig Madridista.dk ;-)
www.madridista.dk/index.php/2142-cristia...illedages-karantaene
- falle
- Gæst
-
Jeg har dog Kanal 7, som sender kampen direkte fra 20.00, så dette er en påmindelse, hvis nogen skulle være i tvivl :)
falle skrev: Vil 6'eren kun vise anden halvleg af kampen imorgen aften? Der står herinde på forsiden og på tv guiden at de sender fra kl. 21.00 til 22.00, mens Swansea-Cardiff sendes 20.00-21.00. Hvordan skal dette forståes?
Jeg har dog Kanal 7, som sender kampen direkte fra 20.00, så dette er en påmindelse, hvis nogen skulle være i tvivl :)
Kanal 7? Er det den der hedder Ultra om dagen? Sådan en børnekanal? Det må du vide Falle? Eller Brylle måske? ;-)
Jeg er her stadig XOXO
- Brylle
- Gæst
-
Jeg vil gerne foreslå, at en animation med en bestemt finger bliver tilgængelig når man skriver et indlæg på forum :(JimmyBroe skrev:
falle skrev: Vil 6'eren kun vise anden halvleg af kampen imorgen aften? Der står herinde på forsiden og på tv guiden at de sender fra kl. 21.00 til 22.00, mens Swansea-Cardiff sendes 20.00-21.00. Hvordan skal dette forståes?
Kanal 7? Er det den der hedder Ultra om dagen? Sådan en børnekanal? Det må du vide Falle? Eller Brylle måske? ;-)
Mon ikke du har 7'eren, hvis også du har 6'eren, canal9 osv. Jimmy? ;) Kanalen leverer tit musik, men også en lidt serier. Jeg har dog aldrig oplevet, at en fodboldkamp er blevet afviklet på den kanal :)
- falle
- Gæst
-
Nå, vi bliver nok klogere imorgen aften :)