Tur til Madrid

8 år 4 dage siden #85 af Realex
Besvaret af Realex på emne Tur til Madrid
Er jo så snedig, at jeg for to måneder siden fik købt billetter til Madrid-Espanyol. Hvilken kamp det bliver!
Men når jeg nu har fået min røv ud af Bernabeu kl. 18, er der så nogle der kan anbefale nogle gode sportsbarer, hvor man kan "nyde" opgøret i Barcelona?

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

8 år 4 dage siden #86 af Real HWL
Besvaret af Real HWL på emne Tur til Madrid

Realex skrev: Er jo så snedig, at jeg for to måneder siden fik købt billetter til Madrid-Espanyol. Hvilken kamp det bliver!
Men når jeg nu har fået min røv ud af Bernabeu kl. 18, er der så nogle der kan anbefale nogle gode sportsbarer, hvor man kan "nyde" opgøret i Barcelona?

Haha, jeg skal ned og se samme kamp- hvilket festfyrværkeri af en kamp der venter os ;)

7 år 11 måneder siden #87 af hare45
Besvaret af hare45 på emne Tur til Madrid
Mig og min kammerat har besluttet os for at tage til Madrid for første gang, for at se vores hold spille. Vores første prioritet er Super Cup kampen den 20. august imod Atlético Madrid. Jeg vil dog lige høre, om det er muligt og hvordan, vi kan skaffe 2 biletter til den relative store kamp, da vi ingen erfaringer har haft med det før, og det ville være surt at komme til Madrid, og så vide at vi ikke kan få billetter til kampen, vores loft per billet ligger omkring 1000 og ingen af os er indhaver af Carnet
Sidste redigering: 7 år 11 måneder siden ved hare45.

7 år 9 måneder siden #88 af DarioGomez
Besvaret af DarioGomez på emne Tur til Madrid
Lige et generelt tip.

Hvis du vil spare lidt mønt. Så hav is i maven.

Sidder lige pt og roder med at tage til Spaniens dejligste by og se første runde mod Cordoba. Billetter, direkte, Kbh Madrid kan fås for 1200 kroner pp, mens jeg kan finde en hotelovernatning på et 4-stjernet hotel til 500 per snude.

Det vil altså sige hotel i og fly til Madrid for 1700. Det er saftsuseme billigt. :)

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
Sidste redigering: 7 år 9 måneder siden ved DarioGomez.

7 år 9 måneder siden #89 af DarioGomez

hare45 skrev: Mig og min kammerat har besluttet os for at tage til Madrid for første gang, for at se vores hold spille. Vores første prioritet er Super Cup kampen den 20. august imod Atlético Madrid. Jeg vil dog lige høre, om det er muligt og hvordan, vi kan skaffe 2 biletter til den relative store kamp, da vi ingen erfaringer har haft med det før, og det ville være surt at komme til Madrid, og så vide at vi ikke kan få billetter til kampen, vores loft per billet ligger omkring 1000 og ingen af os er indhaver af Carnet

Ikke umiddelbart vurderet nej. Dog uden at jeg vil gøre mig klog på det, men prøv da at tjekke realmadrid.com vedr. billet-køb.

PS: Nu ved jeg naturligvis ikke, om I allerede har bestilt billetter eller alternativt droppet turen.

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...

7 år 9 måneder siden #90 af Siempre Madrid
Besvaret af Siempre Madrid på emne Tur til Madrid

DarioGomez skrev:

hare45 skrev: Mig og min kammerat har besluttet os for at tage til Madrid for første gang, for at se vores hold spille. Vores første prioritet er Super Cup kampen den 20. august imod Atlético Madrid. Jeg vil dog lige høre, om det er muligt og hvordan, vi kan skaffe 2 biletter til den relative store kamp, da vi ingen erfaringer har haft med det før, og det ville være surt at komme til Madrid, og så vide at vi ikke kan få billetter til kampen, vores loft per billet ligger omkring 1000 og ingen af os er indhaver af Carnet

Ikke umiddelbart vurderet nej. Dog uden at jeg vil gøre mig klog på det, men prøv da at tjekke realmadrid.com vedr. billet-køb.

PS: Nu ved jeg naturligvis ikke, om I allerede har bestilt billetter eller alternativt droppet turen.

Starten på en god tur er god planlægning.......kampen spilles den 19. august ;-)

Real Madrid melder stort set alt udsolgt til den kamp, så jeg ville ikke være alt for optimistisk i forhold til at få billetter.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.

7 år 9 måneder siden #91 af sNielsenRM
Besvaret af sNielsenRM på emne Tur til Madrid

Siempre Madrid skrev:

DarioGomez skrev:

Starten på en god tur er god planlægning.......kampen spilles den 19. august ;-)

Real Madrid melder stort set alt udsolgt til den kamp, så jeg ville ikke være alt for optimistisk i forhold til at få billetter.

Jeg har selv været inde for at tjekke, hvordan billet-systemet fungerer på realmadrid.com i forbindelse med jeg skal derned omkring det første El Derbi i ligaen. Og i den forbindelse er der stadig pladser at finde til super cup-kampen den 19. Ikke mange, men dog et forholdsvist fint udvalg. Hvis man vil sidde på de dyrere pladser (100 - 135 EUR) kan det dog godt være svært at finde to ved siden af hinanden. Men ellers ser det ud til at der skulle være OK med plads på de billigere række bag målene.

EDIT: Og så er der selvfølgelig fortsat VIP billetter til +350 EUR stykket, hvis man er til den slag...

Como no te voy a querer si eres campeón de Europa una y otra vez
Sidste redigering: 7 år 9 måneder siden ved sNielsenRM.

7 år 8 måneder siden #92 af Artatj
Besvaret af Artatj på emne Tur til Madrid
Hej Alle

Jeg planlægger at tage en lille fodboldrejse til Madrid omkring påske - Her spiller de hjemme mod Granada.

Det er første gang jeg rejser til Madrid og vil derfor gerne høre hvordan jeg køber biletter osv.

Hvilken løsning er bedst ? At købe rejsen som en fodboldrejse igennem sider som fx. fodboldrejser.dk - eller skal jeg købe igennem deres hjemmeside(men de bliver vel først sat til salg ugen inden?. Kan jeg risikere at der ikke er billetter ? nej vel?

Jeg håber i kan hjælpe med nogle tips og tricks :D

No Soy Madridista De Corazón - Porque El Corazón Un Día Para. Soy Madridista De Alma. Porque El Alma Es Eterna!

7 år 7 måneder siden #93 af hare45
Besvaret af hare45 på emne Tur til Madrid
Hej igen drenge!

Kampen imod Atletico Madrid blev aldrig til noget, men har i stedet for bestilt en tur i november.
Vi har valgt at flyve fra Hamborg, den eneste mulighed for at komme til Hamborg lufthavn er tog, men tiderne passer rigtig skidt i forhold til min afgang. Flyet afgår 20:40, og toget jeg skal med ankommer 18:55 til Hamborg Hovedbanegård,hvorfra jeg skal videre med S-Bahn 19:05, så jeg vil være i lufthavnen præcis 19:24. Jeg er dog kommet i tvivl, om det er tid nok? Jeg har tænkt mig at checke ind hjemmefra og skal kun have håndbaggage med, så der burde der ikke være noget vente tid, det er kun security, hvor der kan være ventetid. Er det nogen som har erfaringer med Hamborg Airport/hovedbanegård, og ville det være realistisk at nå. :D :D

7 år 7 måneder siden #94 af DarioGomez

Artatj skrev: Hej Alle

Jeg planlægger at tage en lille fodboldrejse til Madrid omkring påske - Her spiller de hjemme mod Granada.

Det er første gang jeg rejser til Madrid og vil derfor gerne høre hvordan jeg køber biletter osv.

Hvilken løsning er bedst ? At købe rejsen som en fodboldrejse igennem sider som fx. fodboldrejser.dk - eller skal jeg købe igennem deres hjemmeside(men de bliver vel først sat til salg ugen inden?. Kan jeg risikere at der ikke er billetter ? nej vel?

Jeg håber i kan hjælpe med nogle tips og tricks :D

Ingen panik amigo!

Du kan principielt set købe på selve kampdagen ... der bliver ikke på nogen måde udsolgt til en kamp mod Granada! :)

7 år 7 måneder siden #95 af Sebberg
Besvaret af Sebberg på emne Tur til Madrid
Så er jeg ved at bestille billetter til Real - Bilbao næste weekend, men den fortæller mig, at jeg ikke kan købe grundet security reasons? Jeg er hele vejen igennem og skal trykke purchase, når dette sker. Nogen der har oplevet lignende?

Nu kan jeg så ikke engang vælge sæde, fordi den siger, at jeg allerede har 'acquired a seat', hvilket jo ikke gik igennem?

• Ulf
  • Gæst
  • Gæst
7 år 7 måneder siden #96 af Ulf
Besvaret af Ulf på emne Tur til Madrid
Hej.
Jeg har det samme problem, har du fået svar på hvad der kan være galt ?

Leveret af Kunena Forum

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.