Tur til Madrid

8 år 2 uger siden #73 af Dios
Besvaret af Dios på emne Tur til Madrid
@Realmadrid94.

Jeg er så også en af dem, som ikke kunne drømme om, at tage en "ligegyldig" kamp i vintertiden :D Hvad er Madrid uden udendørs Tapas og en dejlig kold og stor Cerveza? :)

Jeg køber altid igennem Sportenrejser.dk, og jeg kommer altid til at slippe med omkring de 1800-2000 kr. for et 4-stjernet hotel med morgenmad inkluderet, og en kat. 1 plus billet.

@DarioGomez.

Nu rejser du ofte til Madrid, så du ma da også kunne huske EasyJet's desværre korte destination til Madrid for nogle år tilbage? Har rejst med EasyJet 2 eller 3 gange, og alle har været tur/retur for 475kr. Fly er faktisk det eneste sted hvor jeg virkelig er lidt nærig.
Er det ikke også generelt lidt billigere og flyve fra Billund end Kastrup? Men 2000 kr. er vel egentlig også fair nok :)

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

8 år 2 uger siden #74 af DarioGomez
Besvaret af DarioGomez på emne Tur til Madrid
Ryanair har faktisk også haft en billig rute, fløj jeg med første gang.

Nu flyver jeg med KLM - det er fordi, jeg godt kan li' lidt luksus ;0)

Iberia kan dog fåes for 800-1000 kroner :)

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...

8 år 2 uger siden #75 af Realmadrid94
Besvaret af Realmadrid94 på emne Tur til Madrid
I orden Dios. Smag og behag kan man sige :P

8 år 2 uger siden #76 af DarioGomez
Besvaret af DarioGomez på emne Tur til Madrid
Hvilke hoteller bor I andre egentlig på dernede?

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...

8 år 2 uger siden #77 af Dahl
Besvaret af Dahl på emne Tur til Madrid
Jeg var nede og se Real vs. Schalke i Marts mdr.
Der boede vi på Hotel Moderno på Puerto Del Sol.
Det var et fint hotel til billige penge, og 50 mtr. fra Metro
Morgenmaden var fin, og personalet behjælpelig, med hvad man nu havde af spørgsmål, og de talte fint engelsk.

Link til hotellet www.hotel-moderno.com/

No worries!!!!!!
Følgende bruger(e) sagde tak: DarioGomez

8 år 2 uger siden #78 af MMM
Besvaret af MMM på emne Tur til Madrid

DarioGomez skrev: Hvilke hoteller bor I andre egentlig på dernede?

Hvis alene - min fætters sofa, det kan ikke gøres billigere ;-) Med venner, så sædvanligvis en lejlighed via airbnb. Jeg kan godt lide den her: www.airbnb.dk/rooms/1777907?s=ngzU, men vi har prøvet en del gennem årene og har endnu ikke haft nogle dårlige erfaringer. Hvis det er med min mor, så bor vi altid på Wellington i Salamanca (www.hotel-wellington.com/). Jeg ømmer mig når jeg ser regningen og jeg synes ikke det er pengene værd og stedet er egentlig heller ikke særligt egnet for turister (og mit indtryk er, at de heller ikke taler så godt engelsk, at det gør noget). Men hun er et vanemenneske og den her diskussion har jeg tabt for mange år siden. I det mindste er deres tagterrasse skøn og Retiro er lige ved siden af.
Sidste redigering: 8 år 2 uger siden ved MMM.
Følgende bruger(e) sagde tak: DarioGomez

8 år 2 uger siden #79 af henrikcomn
Besvaret af henrikcomn på emne Tur til Madrid
Overvejer at tage til Madrid i perioden hvor CL-finalen spilles.

Er der nogen der ved hvornår holdet vender tilbage til Madrid, skulle de vinde trofæet med de store øre?

8 år 2 uger siden #80 af Chamartin
Besvaret af Chamartin på emne Tur til Madrid

henrikcomn skrev: Overvejer at tage til Madrid i perioden hvor CL-finalen spilles.

Er der nogen der ved hvornår holdet vender tilbage til Madrid, skulle de vinde trofæet med de store øre?

Søndag morgen d. 25 maj går jeg ud fra ;)

Og skulle Real - Gud forbyde det - tabe, skal du blot 300 meter ned ad Paseo del Prado til Neptuno springvandet for at se en fest :-/. Men de tendenser håber jeg ikke du har ;)

8 år 2 uger siden #81 af Siempre fiel
Besvaret af Siempre fiel på emne Tur til Madrid

henrikcomn skrev: Overvejer at tage til Madrid i perioden hvor CL-finalen spilles.

Må gå stærkt ud fra at de lander i Barajas midt på natten - ca kl 3 og tager direkte til Cibeles derfra - ka ik forestille mig andet scenarie.

8 år 2 uger siden #82 af Sebberg
Besvaret af Sebberg på emne Tur til Madrid
Er der nogen der ved om, der udbydes Champions League billetter til Carnet Madridista medlemmer? Og er prisen i det tilfælde fuldstændigt sindsyge?

• Nicolas O
  • Gæst
  • Gæst
8 år 2 uger siden #83 af Nicolas O
Besvaret af Nicolas O på emne Tur til Madrid
Det gør der kun hvis de 96.000 socios ikke bestiller de 17.000 billetter til rådighed.

8 år 2 uger siden #84 af BBB
Besvaret af BBB på emne Tur til Madrid
www.marca.com/2014/05/02/en/football/spa...ball/1398983161.html

Med baggrund i den artikel vil jeg sige nej.

Leveret af Kunena Forum

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.