Tur til Madrid
- Pepe
- Gæst
-
Roesen7 skrev:
Pepe skrev:
Det er for anden gang jeg rejser til Madrid så det er første gang gennem dem, jeg vil til enhver tid vælge at bestille gennem Realmadrid.com men da det åbner billetsalg første den 16 , og at de ikke kan garantere at der vil være nogle billeter tilbage og da jeg allerede har bestilt fly og hotel så har jeg valgte gennem Madrid-tickets.net.Roesen7 skrev:
Pepe skrev:
Jeg gave 400 euro pr billet for category 2, men jo tidligere jo billigere.Roesen7 skrev:
Dios skrev:
Roesen7 skrev:
Roesen7 skrev: Med efterhånden ret mange Real kampe på CV'et, ønsker jeg nu, at se El Clasico til marts. Jeg er carnet madridista og har derfor aldrig haft problemer med at få billetter til kampen ved fordelen af at kunne bestille dagen før andre - kan jeg forvente at være sikker på at få billetter med carnet madridista, når det nu er el clasico eller hvordan? Nogle der har været til El Clasico før og har erfaring med billetkøb og evt. hvad billetpriserne lyder på? :-)
Men ingen på madridista.dk, der har set et clasico? :-)
Som brugeren Pepé også siger, så har jeg også haft utrolig svært ved at få billetter netop lige til den kamp. Jeg har dog været inde og se El Clasico 3 gange, men priserne har også været derefter.
Min klart dyreste billet var tilbage i 2008, hvor jeg gav 4200 kr. for billetten, men når man vinder 4-1 og ser drengene bliver klappet ind på banen, så blev oplevelsen lige 1 million gange større. Ellers gav jeg 2600 kr. da vi tabte 2-6, og det er hidtil det billigste jeg har købt en billet for til El Clasico.
Tak for svarene, Dios og Pepe!
Ja, det svære er jo netop, at man først kan købe billet om søndagen og når man ikke er sikker på billet til kampen, så er det jo bittert at have bestilt fly og hotel. Jeg endte selv med at give 4500 kr. for at se udekampen mod United sidste år. En ven (United fan) og jeg havde bestilt fly og hotel og fået opfattelsen af, at hvis man blot havde medlemskab til klubben havde man forkøbsret - man havde dog blot mulighed for at ansøge om billet før andre, så da vi ikke fik billetter måtte vi jo på sortbørshandlen og til sådan en kamp har man en dårlig forhandlingssituation ;-) Alle pengene værd dog at se os sende United ud også sad vi endda blandt United fans.
@Pepe
Hvad har du givet gennem Madrid-tickets? :-)
Okay, har du bestilt gennem dem mange gange?
Okay, jeg har jo også altid bare bestilt gennem mit carnet, men var jo som nævnt i tvivl om det var en garanti med el clasico og det kan jeg forstå det er. Måske jeg skal benytte Madrid-tickets også så. Har bare hørt flere historier om de der knap så officielle sider, som fusker med billetterne :-/
Du har ret omkring det om man kan stole på dem, Med Madrid.tickets.net skrev jeg pr email i 2 uger og snakkede i tlf med dem, det har en rigtigt adresse og har hørt andre som har fået deres billeter til hotel i madrid, de er self dyre men andre sider er endnu dyre. Så forhåbentlig kan jeg også får mine billeter.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
mortenj skrev:
Dios skrev:
Roesen7 skrev:
Roesen7 skrev: Med efterhånden ret mange Real kampe på CV'et, ønsker jeg nu, at se El Clasico til marts. Jeg er carnet madridista og har derfor aldrig haft problemer med at få billetter til kampen ved fordelen af at kunne bestille dagen før andre - kan jeg forvente at være sikker på at få billetter med carnet madridista, når det nu er el clasico eller hvordan? Nogle der har været til El Clasico før og har erfaring med billetkøb og evt. hvad billetpriserne lyder på? :-)
Men ingen på madridista.dk, der har set et clasico? :-)
Som brugeren Pepé også siger, så har jeg også haft utrolig svært ved at få billetter netop lige til den kamp. Jeg har dog været inde og se El Clasico 3 gange, men priserne har også været derefter.
Min klart dyreste billet var tilbage i 2008, hvor jeg gav 4200 kr. for billetten, men når man vinder 4-1 og ser drengene bliver klappet ind på banen, så blev oplevelsen lige 1 million gange større. Ellers gav jeg 2600 kr. da vi tabte 2-6, og det er hidtil det billigste jeg har købt en billet for til El Clasico.
@ Dios
Hvor gode var de siddepladser du fik ved henholdsvis billetten til 4200 kr. i 4-1 kampen og billetten til 2600 kr. i 2-6 kampen?
Jeg har altid kun siddet på kat.1 eller kat. 1 plus.
I 4-1 kampen sad jeg midt for i kamera højde, og i 2-6 opgøret sad jeg på 3. eller 4. forreste række lidt ude til siden imod sydtribunen :)
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Selv er jeg stort set altid på Catalonia Puerta del Sol, som engang bare hed Catalonia Moratin. Det ligger dejligt centralt, og selvom jeg ikke var meget for navnet til at starte med :P så blev jeg nærmere afhængig af den service og venlighed man altid møder. Vi fik endda lov til, at holde baren åben længere tid, så vi kunne se Inter vs. Bayern München færdig, da jeg var nede og se Real Madrid slå Lyon 3-0 i 1/8 dels finalen for nogle år siden efterhånden.
Kan kun anbefale det sted til alle andre :).
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
- DarioGomez
-
- Eduardo
-
Tager derned til maj igen - RM - Valencia - hvor jeg skal bo på Siete Islas, nogle med erfaringer derfra?
Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
- Siempre fiel
- Platin bruger
-
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Nå, jeg plejer også at vælge et centralt beliggende hostal, for egentlig har jeg bare behov for et sted til min taske og et sted at sove....selv om det gør man alligevel aldrig i Madrid.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
- Pepe
- Gæst
-
Personligt vil mig og min venner helst vælge et hotel på gran via , så er man tæt på alt. Denne gang har vi valgt hostal main street Madrid.Siempre Madrid skrev: Næh, os der kan fylde Real Madrid-trøjen ud med krop, behøver slet ikke et strygejern ;-)
Nå, jeg plejer også at vælge et centralt beliggende hostal, for egentlig har jeg bare behov for et sted til min taske og et sted at sove....selv om det gør man alligevel aldrig i Madrid.
- DarioGomez
-
- Eduardo
-
Jeg følger såmænd bare trop.
Uden yderlig sammenhæng i øvrigt.
Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
¡MI UNICO ESTIMULANTE FUE LA CAMISETA BLANCA!
Jeg skal til Madrid, og se kampen mod Schalke på VIP plads.
Vil bare lige høre, hvad man kan forvente af mad, drikke osv.??
No worries!!!!!!
- Paulochichon
- Gæst
-
Vi er to kammerater der ønsker at tage til Madrid for at se en kamp i løbet af det næste halve års tid. Vi er relativt fast besluttede på at det skal være i La Liga sammenhæng, og vi har primært 3 kampe i spil. Mod Osasuna på Bernabeu i 35. spillerunde, mod Valencia på Bernabeu i 36. spillerunde samt Espanyol i 38. og sidste spillerunde, også på Bernabeu. Har i nogle gode råd i forhold til køb af rejsen, hvilken af de tre kampe der lyder mest favorabel osv, er de meget kærkomne!
På forhånd tak og Hala!