Tur til Madrid
Paulochichon skrev: Halløjsa!
Vi er to kammerater der ønsker at tage til Madrid for at se en kamp i løbet af det næste halve års tid. Vi er relativt fast besluttede på at det skal være i La Liga sammenhæng, og vi har primært 3 kampe i spil. Mod Osasuna på Bernabeu i 35. spillerunde, mod Valencia på Bernabeu i 36. spillerunde samt Espanyol i 38. og sidste spillerunde, også på Bernabeu. Har i nogle gode råd i forhold til køb af rejsen, hvilken af de tre kampe der lyder mest favorabel osv, er de meget kærkomne!
På forhånd tak og Hala!
For det fodboldmæssige ville jeg tage Valencia-kampen. For oplevelsen ville jeg tage Espanyol i sidste runde, for der er forhåbentlig folkefest i Madrid den dag med æresport og trofæ-fremvisning.
Og til jer andre: Nu har jeg bestilt en lille udflugt til Madrid i april, og jeg overvejer Bernabeu-touren - er den pengene værd?
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
JSaxtorph skrev:
Paulochichon skrev: Halløjsa!
Vi er to kammerater der ønsker at tage til Madrid for at se en kamp i løbet af det næste halve års tid. Vi er relativt fast besluttede på at det skal være i La Liga sammenhæng, og vi har primært 3 kampe i spil. Mod Osasuna på Bernabeu i 35. spillerunde, mod Valencia på Bernabeu i 36. spillerunde samt Espanyol i 38. og sidste spillerunde, også på Bernabeu. Har i nogle gode råd i forhold til køb af rejsen, hvilken af de tre kampe der lyder mest favorabel osv, er de meget kærkomne!
På forhånd tak og Hala!
For det fodboldmæssige ville jeg tage Valencia-kampen. For oplevelsen ville jeg tage Espanyol i sidste runde, for der er forhåbentlig folkefest i Madrid den dag med æresport og trofæ-fremvisning.
Og til jer andre: Nu har jeg bestilt en lille udflugt til Madrid i april, og jeg overvejer Bernabeu-touren - er den pengene værd?
Den nye Bernabéu-tur skal vist være ganske imponerende, så jeg tror ikke at du vil blive skuffet.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
- DarioGomez
-
- Eduardo
-
Personligt er jeg ret spændt på, hvor meget run der bliver på billetterne der - vi kan med lidt held være meget tæt på at sikre os mesterskabet der.
Har folk erfaringer med billetkøb til disse afgørende kampe?
Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
Jeg er også i den situation, at jeg er ved at planlægge en tur til Madrid. Jeg har ikke brug for hjælp med hotel eller fly, men jeg kunne godt bruge noget hjælp til billetterne, for der er jeg fuldstændig på bar bund.
Jeg kunne godt tænke mig at se kampen mellem Real Madrid - Valencia, og jeg er IKKE carnet! Burde jeg blive det? Hvordan skal jeg forholde mig til billetkøb? Hvornår bliver de udbudt?
Helt overordnet. Hvordan ville i gribe det an?
Mange tak, og god mandag!
- raul7=kongen
-
- Moderator
-
DarioGomez skrev: Jeg tager også ned og ser Madrid mod Valencia.
Personligt er jeg ret spændt på, hvor meget run der bliver på billetterne der - vi kan med lidt held være meget tæt på at sikre os mesterskabet der.
Har folk erfaringer med billetkøb til disse afgørende kampe?
Jeg har før været nede og se sidste spillerunde efter et sikret mesterskab, er man lidt hurtig og har Carnet, så bør det være til at få fingre i gode billetter. Personligt sad jeg 7 sæder fra Manuel Sanchis, så det var fornuftige pladser ;)
Sebberg, skaf Carnet og køb når de udbydes der - mener det er lørdag eller søndag i ugen inden kamp, det er klart billigst, sikrest, lettest og burde være muligt at få fat i billet.
- Madridista hasta la muerte
- Senior bruger
-
Den nye stadiontour er fantastisk. Du får en fantastisk gennemgang af historien bag den største klub. Du får mulighed for at se klip fra hvordan man vandt champions league i 50'erne. Du ser fantastisk souvenirs fra historien med støvler, pokaler, trøjer o.l.
Jeg tager touren hver gang jeg er dernede og den nye udgave er bestemt værd at besøge.
No soy Madridista de corazón, porque el corazón un dia para. Soy Madridista de alma, porque el alma es eterna.
Var i Madrid i 2011 og 2012 og var begge gange på stadiontour.
Nu er der vist kommet en ny og forbedret udgave, hvor man også kommer i Real Madrids omklædning, det gjorde man ikke
tidligere.
Er der nogen som kan bekræfte det?
No worries!!!!!!
- Zidane91
- Gæst
-
Desuden er en del af trofæerne fjernet fra selve touren og samlet i en anden tour, som man skal købe adgang til ved siden af. Jeg synes i hvert fald at det handler mere om at lokke penge ud af folk end nogensinde før og jeg blev slemt skuffet på mit seneste besøg. Og så står der Fly Emirates over alt!
Men som med alt er det jo en smagssans, hvad man synes om...
Det blev til billetter til Osasuna-kampen - kampen er skemasat til lørdag, jeg lander tidligt fredag. Bør man bestille billetter på forhånd? Et eller andet siger mig, at der langt fra bliver udsolgt til den kamp, og der burde være rigelig mulighed for bare at købe på stadion om fredagen.
Nogen der umiddelbart har indvendinger mod den plan? :)
- DonRaul
- Gæst
-
Er der nogen, der kan hjælpe med hvad der findes af muligheder for at se spillerne træne på Valdebebas, eller alternativt om det er muligt at få en guided tour...?