Tur til Madrid

12 år 1 måned siden #61 af DarioGomez
Besvaret af DarioGomez på emne Tur til Madrid
Så lidt.

Og ja, det må du sgu aldrig gøre. Du får bare en billet, du har betalt 200 Euro for, og som har en reel værdi af 30-40 Euro...

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

12 år 1 måned siden #62 af Siempre fiel
Besvaret af Siempre fiel på emne Tur til Madrid

DarioGomez skrev: Dem kan du hente via automater rundt om i byen. Mener jeg. Jeg køber altid bare via stadion og satser på det samme næste weekend.

Der er faktisk sket en udvikling på det seneste - man ka nu printe billetterne selv, så det ka faktisk ik blive lettere
Følgende bruger(e) sagde tak: DarioGomez, Halamadrid1411

12 år 1 måned siden #63 af DarioGomez

Siempre fiel skrev:

DarioGomez skrev: Dem kan du hente via automater rundt om i byen. Mener jeg. Jeg køber altid bare via stadion og satser på det samme næste weekend.

Der er faktisk sket en udvikling på det seneste - man ka nu printe billetterne selv, så det ka faktisk ik blive lettere

Tænk sig - fremskridtet er også kommet til Madrid! :0)

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
Følgende bruger(e) sagde tak: Siempre fiel

12 år 1 måned siden #64 af DarioGomez
...slet...

Sidste redigering: 12 år 1 måned siden ved DarioGomez.

12 år 1 måned siden #65 af DarioGomez
Du skal desuden ikke blive forvirret eller rettere skræmt over udbuddet af ledige billetter via klubbens hjemmeside.
Kigger du fx på kampen mod Osasuna via realmadrid.com, ser det ud som om, at det kun er 500 ledige billetter på hele stadion, men dette tal ændrer sig, da klubben løbende frigør billetter og jo tættere på kampen du kommer - jo flere åbne sæder vil du finde.

Følgende bruger(e) sagde tak: Halamadrid1411

12 år 1 måned siden #66 af DarioGomez
115 Euro per billet er en slat penge, men omvendt så er det, det sidste sted jeg vil spare, når jeg er i Madrid! :0)

Sidste redigering: 12 år 1 måned siden ved DarioGomez.

12 år 1 måned siden #67 af Halamadrid1411
Besvaret af Halamadrid1411 på emne Tur til Madrid
Jeg fik også handlet billetter. 115 euro per stk. eniig med dig om at det ikke er der der skal spares. God kamp når du kommer der til ;-)
Følgende bruger(e) sagde tak: DarioGomez

12 år 1 måned siden #68 af Dios
Besvaret af Dios på emne Tur til Madrid
Misforstå mig endelig ikke, men 800kr. er jo ingenting, så nej selvfølgelig skal der ikke spares på det.

@Dario.

Hvad løber din rejse op i inkl. hotel og fly? :)

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

12 år 1 måned siden #69 af Halamadrid1411
Besvaret af Halamadrid1411 på emne Tur til Madrid

Dios skrev: Misforstå mig endelig ikke, men 800kr. er jo ingenting, så nej selvfølgelig skal der ikke spares på det.

@Dario.

Nu er jeg ikke Dario, men tillader mig alligevel at fortælle hvad min rejse kostede da du måske kan bruge det også :-)
Jeg betalte for 2 personer og prisen blev:
- 3240 kr for flybilletterne med Lufthans, afrejse lørdag morgen, hjemrejse Mandag aften. (Billetterne bestilt sent, kan muligvis gøres billigere).
- 1750 kr for 2 kamp billeter.
- 2250 kr for to nætter på et 4-stjernet hotel i Madrids centrum (uden nogle måltider).

Dvs det ialt har kostet 7240 for 2 personer. 3620 kr per person.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios

12 år 1 måned siden #70 af Dios
Besvaret af Dios på emne Tur til Madrid

Halamadrid1411 skrev:

Dios skrev: Misforstå mig endelig ikke, men 800kr. er jo ingenting, så nej selvfølgelig skal der ikke spares på det.

@Dario.

Nu er jeg ikke Dario, men tillader mig alligevel at fortælle hvad min rejse kostede da du måske kan bruge det også :-)
Jeg betalte for 2 personer og prisen blev:
- 3240 kr for flybilletterne med Lufthans, afrejse lørdag morgen, hjemrejse Mandag aften. (Billetterne bestilt sent, kan muligvis gøres billigere).
- 1750 kr for 2 kamp billeter.
- 2250 kr for to nætter på et 4-stjernet hotel i Madrids centrum (uden nogle måltider).

Dvs det ialt har kostet 7240 for 2 personer. 3620 kr per person.

Jeg kunne såmænd også bruge din info, så mange tak :)

Egentlig var det bare for, at sammenligne din/andres ture med min egne. Fly er efter EasyJet's afsked en rigtig dyr fornøjelse til Madrid desværre, men endnu engang tak :)

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

12 år 1 måned siden #71 af Realmadrid94
Besvaret af Realmadrid94 på emne Tur til Madrid
Dios: billetten til Spanien gav jeg 1000kr for + 600kr for hotel og sidst men ikke mindst 250kr for en billet med Getafe. :-)
Lidt under 2000kr. I perioden december - februar/marts sælger folk billetterne privat, da de er.. Småforkælede med vejret. :)
Vil du have det hele på forhånd bliver det selvfølgelig dyrere..

12 år 1 måned siden #72 af DarioGomez
Fly er faktisk ikke så dyrt igen. Hvis det er prisen, man går efter, kan Iberia anbefales. Jeg flyver selv med KLM, da Billund er lettere for mig.

Fly: 2100 per person
Hotel: 2600 for tre nætter, fire * inkl morgenmad, midt i byen.
Billet til kamp: 750 per styk

I alt: 4150 per person.

Leveret af Kunena Forum