Tur til Madrid

9 år 11 måneder siden #49 af DarioGomez
Besvaret af DarioGomez på emne Tur til Madrid

JSaxtorph skrev: Hej med jer

Det blev til billetter til Osasuna-kampen - kampen er skemasat til lørdag, jeg lander tidligt fredag. Bør man bestille billetter på forhånd? Et eller andet siger mig, at der langt fra bliver udsolgt til den kamp, og der burde være rigelig mulighed for bare at købe på stadion om fredagen.

Nogen der umiddelbart har indvendinger mod den plan? :)


Regn med at købe på stadion...

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
Sidste redigering: 9 år 11 måneder siden ved DarioGomez.
Følgende bruger(e) sagde tak: ZizouMo, JSaxtorph

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

9 år 11 måneder siden #50 af Pelle
Besvaret af Pelle på emne Tur til Madrid
Hvilket prisleje bør man forvente, når man køber på stadion? En kammerat og jeg selv overvejer også Valencia kampen lige nu.

Samtidig overvejer vi også at køre til München til retur-opgøret i CL. Det kunne være vanvittigt! :-)

"Maybe they hate me because I'm too good."

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Kejoh10
  • Gæst
  • Gæst
9 år 11 måneder siden #51 af Kejoh10
Besvaret af Kejoh10 på emne Tur til Madrid
Jeg står i den heldige situation at jeg flyver til Madrid onsdag morgen, for at se semifinalen mod Bayern München onsdag aften.

Min billet er til sektion 336, række 4, sæde 29, hvilket vil sige midt på den østlige langside. 290 € måtte jeg slippe for den.

Er der andre danske madridistas som også tager afsted? :-)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

9 år 11 måneder siden #52 af mortenj
Besvaret af mortenj på emne Tur til Madrid

Pelle skrev: Hvilket prisleje bør man forvente, når man køber på stadion? En kammerat og jeg selv overvejer også Valencia kampen lige nu.

Samtidig overvejer vi også at køre til München til retur-opgøret i CL. Det kunne være vanvittigt! :-)


Hvor får man fat i billetter til returopgøret i München? Og gerne blandt Real Madrids fan-afsnit.
Sidste redigering: 9 år 11 måneder siden ved mortenj.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

9 år 11 måneder siden #53 af Halamadrid1411
Besvaret af Halamadrid1411 på emne Tur til Madrid
Hej alle,
Jeg skal ind og se Real Madrid mod Valencia på næste søndag... Hvor stor er chancen for at man kan købe billetter på stadion om lørdagen? Hvis nu chancen ikke er så stor, hvor på nettet kan man købe dem billigst? I må gerne komme med gode råd, det er første gang jeg tager ind på stadion. :)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

9 år 11 måneder siden #54 af DarioGomez
Besvaret af DarioGomez på emne Tur til Madrid

Halamadrid1411 skrev: Hej alle,
Jeg skal ind og se Real Madrid mod Valencia på næste søndag... Hvor stor er chancen for at man kan købe billetter på stadion om lørdagen? Hvis nu chancen ikke er så stor, hvor på nettet kan man købe dem billigst? I må gerne komme med gode råd, det er første gang jeg tager ind på stadion. :)


Det burde du godt kunne. Alternativet er via klubbens hjemside fra næste uge.,,

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

9 år 11 måneder siden #55 af Halamadrid1411
Besvaret af Halamadrid1411 på emne Tur til Madrid
Takker. Nogen idé om hvad priserne ligger på ca?
EDIT: Hvis jeg køber via. deres hjemmeside, hvornår får jeg så billetterne leveret?
Sidste redigering: 9 år 11 måneder siden ved Halamadrid1411.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

9 år 11 måneder siden #56 af DarioGomez
Besvaret af DarioGomez på emne Tur til Madrid
Rent personligt så ville jeg smide, alt hvad du er i stand til for en kanonplads. Se på det sådan her:

Hvornår kommer du til Madrid igen?

Der går nok lang tid, så det er nok det dummeste sted at spare. Men for at besvare dit spørgsmål, så vil jeg tro,med tryk på tro, at priserne starter fra 40-50 Euro.

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

9 år 11 måneder siden #57 af DarioGomez
Besvaret af DarioGomez på emne Tur til Madrid
Dem kan du hente via automater rundt om i byen. Mener jeg. Jeg køber altid bare via stadion ...

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
Sidste redigering: 9 år 11 måneder siden ved DarioGomez.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

9 år 11 måneder siden #58 af Halamadrid1411
Besvaret af Halamadrid1411 på emne Tur til Madrid

DarioGomez skrev: Rent personligt så ville jeg smide, alt hvad du er i stand til for en kanonplads. Se på det sådan her:

Hvornår kommer du til Madrid igen?

Der går nok lang tid, så det er nok det dummeste sted at spare. Men for at besvare dit spørgsmål, så vil jeg tro,med tryk på tro, at priserne starter fra 40-50 Euro.


Tusinde tak for din hjælp. Appreciated! ;-) Mon 100 euro for en billet er nok til en forholdsvis god plads?

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

9 år 11 måneder siden #59 af DarioGomez
Besvaret af DarioGomez på emne Tur til Madrid
Tja. Jeg gav 100, da jeg så dem mod Ajax sidste år. Det var midt på banen overfor præsidentlogen, men der var vores pulje allerede afgjort, og så justerer klubben priserne.

Så hvad du får for 100 mod Valencia, ved jeg ikke - men jeg vil gætte på, at du kommer langt.

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

9 år 11 måneder siden #60 af Halamadrid1411
Besvaret af Halamadrid1411 på emne Tur til Madrid

DarioGomez skrev: Tja. Jeg gav 100, da jeg så dem mod Ajax sidste år. Det var midt på banen overfor præsidentlogen, men der var vores pulje allerede afgjort, og så justerer klubben priserne.

Så hvad du får for 100 mod Valencia, ved jeg ikke - men jeg vil gætte på, at du kommer langt.


Super. Mange tak for din hjælp. Det hjalp mig videre. Var tæt på at bestille nogle billetter til 1500 kr. stykket inde på en dansk hjemmeside.. Det har du reddet mig fra :-)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum