Madridista.dk mener
- Hugol
- Gæst
-
By the way, lad mig lige tilføje at Mourinho (og selvf er der også kritikkere) er utrolig populær på Bernabeu. Ved dog ikke hvordan reaktionerne bliver til første hjemmebane kamp, men jeg agter at dukke op hvis jeg ikke er forhindret, og jeg regner bestemt med at han får samme modtagelse som i søndags mod Barcelona.
Har aldrig oplevet så stor en modtagelse af en træner nogensinde i Real Madrid.
<font color=7A0000>*INDLÆG ER RETTET AF BRUGER</font>
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Og der har du ganske ret, Hugol.
Jeg oplevede det selv i London til Tottenham-kampen, hvor man naturligvis sagtens kan provokere nogle Tottenham-fans ved at tiljuble Mourinho, men det fremgik tydeligt, at han var og er endog meget populær blandt klubbens fans.
Og det viser afstemningen i dag jo også tydeligt: Somos de Mou!
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
- Hugol
- Gæst
-
- Raul 4 ever
-
- Platin bruger
-
- "For denne klub er vores image det mest dyrebare vi har" Florentino Pérez 02.06.09
Der er to ting der gør Real Madrid mere special end alle andre klubber. Det ene er vores mange titler og det andet er 'señorío', som Pérez beskriver med de to ovenstående citater.
Real Madrid de Raúl var indbegrebet af denne gentleman opførsel og respekt for modstanderen. Real Madrid de Mourinho er det komplet modsatte.
Real Madrid er blevet ofre for store stygge Unicef og de dårligste tabere der findes i fodboldverdenen. Mourinho afskrev al Barcelonas succes de seneste år som et resultat af dommerkorruption. Det er simpelthen den værste form af mangel af respekt for en modstander. Det svarer til at afskrive alle Real Madrids præstationer, som resultatet af Francos foræringer.
Nu har han yderligere overfaldet Barcelonas assistent træner og viser ingen tegn på anger. Igen det absolut modsatte af gentleman opførsel. Real Madrid opførsel er på blot ét år ændret så radikalt og vores image har lidt enorm skade. Mit hjerte bløder.
Det Real Madrid har manglet var en træner med sportslig frihed. Ikke en træner med total frihed til at lukke alle sine stupide bemærkninger og handlinger ud. Det må være muligt at nøjes med at få en træner der kun har det første. Real Madrid kan simpelthen ikke leve med at gå på kompromis med sine værdier i så høj grad som Mourinho gør.
Og igen er det åbenbart nødvendigt at fremhæve, at hvad de gør i Catalonien er ligegyldigt!!! Det er det der ligger i ordet EKSEMPLARISK, som Pérez selv har sagt.
Lige nu er både titler og 'señorío' kun noget der hører fortiden til og det er så grimt at se på. Florentino Dimisión!
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Jeg er ikke enig i din konklusion, men alligevel bliver jeg glad når jeg læser sådan et indlæg.
Aldrig tidligere har der vel på dette forum været diskuteret et så "betændt" emne og dit indlæg står faktisk som en meget fin indikator for den gode debat, som har præget forum dagen igennem.
Selv om jeg som sagt er uenig i din konklusion, gav dit indlæg alligevel plads til et par tanker og et par nye vinkler på historien. Tak.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
- Kassow-Rossing
-
- Bruger er blokkeret
-
De få der aldrig ønskede ham til klubben og stadig var anti-Mourinho efter han dukkede op vil jeg gerne undskylde overfor.
Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)
- Hugol
- Gæst
-
Seneste artikel omkring Mourinho giver lettelse hos mig. Jeg håber at man selvf har taget en snak med Mourinho først. Men Mourinho skal køle 90% ned i forhold til hans ageren i pressen og mod Barcelona. Håber man har fået løst problemet internt så Mourinho og klubben kan fortsætte det flotte arbejde.
I øvrigt er det værd at bemærke at Casillas går forrest for at skabe ro og fred med Barcelona. Håber også han tager en snak med Mourinho.
Slut herfra vedrørende denne sag!
- Kassow-Rossing
-
- Bruger er blokkeret
-
Først og fremmest må man håbe, at der kommer ro på sagen. Dernæst må man håbe, at den ikke gentager sig. Der er to klubber og halvtreds mennesker, der i fremtiden skal holde sig på måtten, og det må være alles ansvar. Slut herfra
Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)
- din
- Gæst
-
Sjov lille fact: På nogle papirer vedr. de to holds opstillinger, som pressen modtog, havde Barca skrevet Real Madrid på catalansk: Reial Madrid -> Hvilket selvfølgelig er en fornærmelse, da vi jo heller ikke skriver Campo Nuevo... Igen, "mes que un club"? De minder mere om en patetisk catalansk klub med mindreværdskomplekser.
- Raul 4 ever
-
- Platin bruger
-
Mandfolk??? Mourinho skal træde frem og beklage, hvilket han ikke har gjort. Og jeg tvivler på han gør det.
Og hvis Mourinho ikke gør det skal klubben gøre det, men det er der ingen der har cojones til.
- Redondo5
- Gæst
-
- din
- Gæst
-
Og nej, Mourinho skal ikke undskylde til Barcelona. Bare det, at han er ked af det, er nok for mig. Vi er stadig rivaler.