Madridista.dk mener
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
I de sidste syv El Clásicos har Lionel Messi begået flere frispark end Pepe. 20-16 i argentinerens favør.
Et snit på 2,28 frispark pr. kamp er jo på det nærmeste ingenting.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Raul-Madrid
- Guld bruger
-
Kunne være fedt
RAUL!!!!
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
- Redondo5
- Gæst
-
Messi er også et svin, og mindst lige så 'usportslig' som nogen af vores.
Mål med hånden, film, episoden på Bernabeu, hvor han skyder bolden ud blandt vores fans, provokationen af Mourinho i sidste Clásico, og så 'løb' han også ind i Coentrao lige efter scoringen, og generelt bliver han beskyttet imod ting, han selv ofte begår - bare lige hvad jeg pt. kan huske, og den statistik (link?) overrasker mig slet ikke..
Men helt sikkert spændende vinkeltil diskussionen!
- Kassow-Rossing
-
- Bruger er blokkeret
-
1. Messi er Barcelonas forreste forsvarsspiller fordi hele holdet spiller som en enhed, presser som en enhed og forsvarer sig som en enhed.
2. Messis frispark er ikke halvt så grove som Pepes frispark.
Jeg ved ikke om man kan lægge noget i statistikken, men det viser i hvert fald at de givne dommere har ment at Messi spiller har begået flere antal ulovligheder end Pepe.
Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)
Jeg er ny herinde og har læst næsten alt hvad du har skrevet her på det sidste
synes simpelhen du er genial du snakker for at stå bag den her projekt men er ved at opbygge
folk forstår ikke at Real Madrid har forandret sig siden MOU kom til folk kan ikke se hvad han har lavet ved Benzema , Marcelo , Øzil , Di Maria , Ronaldo , osv de har alle sammen udviklet sig siden han kom på bænken
det eneste folk ser er de dårlige minder fra El Clasico'erne de ser hellere ikke at men i Real Madrid er ved at bygge et hold til 10 år frem af. Før i tiden købte men spillere der havde ramt deres top niveau og vundet næsten alt men kunne vinde siden MOU kom til har næsten alle de spillere der er kommet unge udviklings spillere der er SULTEN efter trofæer .
Til sidst vil jeg sige at jeg ikke har noget til overs for dem der mister hovedet når madrid har tabt en kamp eller spiller dårligt eller kommer ud med sine frustrationer for at vise de ikke er tilfredse med at tabe en kamp det beviser bar de vil gøre det bedre
En psykopat idag, er jo ikke en mand med de symptomer Jan beskriver. Ligesom en spasser ikke er en mand med et handikap. Betydningen og forståelsen er det helt essentielle i denne sammenhæng.
Når jeg f.eks. Kalder Pepé en psykopat, så mener jeg jo hverken han er mentalt syg i hovedet, og har fået konstateret han psykopat, men bare mange af hans taklinger er så syge og ukontrollerede at de nemt kan gøre en spiller fodboldinvalid.
Et godt eksempel er Marcelo. Han er om nogen manden som skal stemples som psykopat af Barca fansene, hvis det vel og mærke dem vi hentyder til. De seneste mange opgør har han lavet en rigtig grim sviner som seneste kostet rødt. Men hans andre taklinger er overhovedet ikke i samme kategori som Pepé's, og derfor bliver Pepé også udnævnt som psykopat.
Noget som jeg er aldeles enig i.
Denne omgang pladder af "Madridista.dk mener" er fejlagtig og til grin hvis i spørg mig. Aldrig har jeg hørt en mand klynke så meget, og sammentidig vil misforstå alt hvad han overhovedet kan.
Jeg savner i den grad Oscar Gomez Svendsen !
Iøvrigt er der intet personligt Jan (da jeg ikke kender dig), men synes simpelthen det er pinligt og spille sympati-kortet som var du en Barca dreng !
<font color=7A0000>*INDLÆG ER RETTET AF BRUGER</font>
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
- Hugol
- Gæst
-
sporten.tv2.dk/article.php/id-42885391:e...r-fyres.html?forside
Ja man kan have sin holdning om Mourinho, men en ting er sikkert, Morten har ikke styr på hvad der skete på Camp Nou.
- Zizou5
- Gæst
-
Jeg vil i øvrigt gerne støtte skribenten, der forsvarer Pepe. Jeg ser rigtigt mange fodboldkampe hvert år - i mange forsk.lande og på mange forskellige niveauer. Det, som Pepe laver i kampene, er ingenting. Det er udelukkende fordi, at medierne har stemplet ham som "psykopat" pga. hans fantastisk dumme hjerneblødning mod Casquero. Efter den episode har der ikke været noget, som har kunnet blive karakteriseret som "psykopatisk". Hetzen mod ham er fuldstændig ude af proportioner. I en hvilken som helst anden liga ville hans "nedslagtninger" slet ikke være blevet bemærket, men når det er mod Barcelonas kæledægger, som i høj grad overspiller situationen i bedste Rivaldo-stil, så er det "psykopatisk". Slap nu af...
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
Men det kan jo ikke bruges som en retfærdiggørelse af Mourinhos handling. Hvad Mourinho gjorde var forkert. Helt forkert. Og det kan ikke på nogen måde opvejes af Barcelonas opførsel på og uden for banen, selv om den åbenlyst også var forkert.
Det svarer lidt til dommeren, som overser et straffespark til det ene hold og senere i kampen undlader at fløjte et tilsvarende straffespark for at kompensere for sin fejl. Har han nu begået 0 fejl (1 minus 1) eller har han begået to fejl?
Sagerne skal ses uafhængigt af hinanden og derfor er det på sin plads, at Mourinho undskylder over for Real Madrids fans, omend det er lidt dobbeltmoralsk at han på den ene side undskylder over for Madridismoen og efterfølgende forsvarer sin handlinger med Madridismoen i hånden.
Når det er sagt, så er min holdning fortsat: Soy de Mou.
Og det betyder ikke, at jeg sætter ham højere end Real Madrid. Ej heller, at jeg bifalder alle hans gerninger og alt hans væsen. Men han er manden, som kan gennemføre et stabilt projekt, som vil medføre Barcelonas fald fra tronen.
- Zizou5
- Gæst
-
Jeg ville SÅ gerne have haft, at det kun havde været Barcelonas spillere og trænere, som kom op i det røde felt i dette El Classico. Det irriterer mig grænseløst, at vi skal trække os selv ned på så lavt et niveau. Prøv at tænk på, hvis Mourinho ikke havde gjort noget, men bare stået som fx C.Ronaldo og kigget på. Så havde medierne ikke haft deres historie om ham. Hvor ville det være fantastisk, hvis det kun havde været Barcelonas spillere og trænere, som havde forløbet sig, og vores som havde stået helt rolige og afventende i bedste Raul og Ronaldo stil. Så gad jeg godt at se medierne prøve at angribe Mourinho og Real Madrid. Vi giver dem desværre nu selv muligheden for det...
- Kassow-Rossing
-
- Bruger er blokkeret
-
Tak
Zizou5
Du siger faktisk ikke hvad jeg tænkte, men hvad jeg burde tænke. Jeg har ikke set det på dén måde før. Jeg tror du har ret. Min største irritation ved denne sag er nok, at det var MULIGT at holde sig i støvet og blot tabe finalen til Barcelona, fordi så ville hele verdenen vide at Real Madrid var bedst men Barcelona have klassen til at sætte de nødvendige mål ind. Lidt ligesom 3-3 kampen på Camp Nou i 76-76 sæsonen (2006-2007). I stedet giver man omverdenen muligheden for at hade Mourinho endnu mere og stemple Pepe, Marcelo, Özil osv. som idioter, der "Aldrig burde betræde en fodboldbane igen". Suk suk Marcelo...
Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)