Madridista.dk mener
- Real17
- Gæst
-
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Nu begynder rotterne at komme frem fra deres huller...
Måske de Real Madrid-staben ikke er så ond, som 20% af klubbens fans håber!:)
<font color=7A0000>*INDLÆG ER RETTET AF BRUGER</font>
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
- raul7=kongen
-
- Moderator
-
Så vi håber ligefrem Mourinho og flere af Madrids spillere er onde?
Come on, du er bedre end det der, det ved du også selv.
- Jimson
- Gæst
-
Udover det, så mener jeg ydmygt at begge holds spillere er lige gode om det, det kan jeg uddybe i lange baner, men faktum er at begge holds spillere må falde lidt ned ift. alle disse optøjer der har været i forbindelse med de sidste 5-6 classicos.
Når det så er sagt så kan jeg ikke tilgive jose mourinho for det han har gjort, for det minder mest at alt om en handling begået af et 4-årigt barn der ikke får sin vilje, og ikke træneren af Real Madrid. Jeg er i et dilemma omkring mig selv om man "burde" fyre ham, men når alt kommer til alt, så savner jeg egentlig bare Del Bosque - manden havde virkelig klasse og udtrykte madridismo og udmyghed over hele linien.
Jeg håber bare at hele cirkusset med mourinho ender ud i titler, for som bekendt så bliver historien skrevet af vinderen.
- Halamadrid1990
- Gæst
-
EDIT: Hvorfor blev nyheden om de "nye" tv-billeder med Vilanova fjernet fra siden kort efter den blev bragt?
- din
- Gæst
-
Men det går ud på, at Mourinho gjorde hvad han gjorde, pg.a. provokation fra Vilanova og Guardiola efter et mål, hvor Guardiola angiveligt har råbt: "I er en bande" (spansk: Sois una banda) ( www.elmundo.es/elmundodeporte/2011/08/18/futbol/1313668874.html ), og Vilanova havde selvfølgelig også noget at sige til Reals bænk.
- omuz
- Gæst
-
I øvrigt, er ny på forummet.. håber i tager vel imod mig..
Jeg er selv stoppet med at læse over halvdelen af Barca tilhængernes svar på bold.dk fordi det lige meget hvad der skete, er Pepe som er syg og aldrig burde sætte sine ben på en fodboldbane.
Der findes desværre kun få fornuftige personer tilbage som også kan se indad, og er ved at være træt af glorificering af et hold og tilsvining af det andet holds spillere...
- Raul 4 ever
-
- Platin bruger
-
- Redondo5
- Gæst
-
'Pepe angrede sin fejl efter den famøse batalje mod Getafe tilbage i 2009. I en sådan grad, at han angiveligt overvejede et karrierestop. Han udviste medfølelse og empati. Noget en psykopat savner'
- problemet i mine øjne er så, at han ikke er stoppet, og han har ikke sparket gentagne gange på en spiller, der ligger ned siden, men han har jo ikke stoppet med sine 'overfald'.
Jeg er helt enig i, at fodbold må spilles til grænsen, og ting, der sker på banen bør blive der, men debatten har taget en drejning her, der nu handler mere om termer, der bliver brugt, eks. psykopat, som jeg personligt aldrig ville bruge, og ikke de egentlige handlinger, der bliver foretaget.
Insanity: doing the same thing over and over again and expecting different results - A. Einstein
- Raul 4 ever
-
- Platin bruger
-
Siden den dag med Casquero har Pepe ikke lavet andet end at spille fodbold.
Den tackling Pepe laver på Alves for eksempel er kun blevet husket fordi det skete i en så afgørende kamp, i en så afgørende situation. Lignende tacklinger sker i hver anden kamp! Og i de kampe hvor de sker er der ofte mange tacklinger der er alt for voldsomme. Pepe laver ingen "overfald" mere. Han spiller bare fodbold.
Desuden har der ikke været én eneste negativ historie med dårlig opførsel uden for banen. Altså brok, for meget fest, usympatiske udtalelser osv.
Og hvor mange spillere er det lige at Pepe har skadet??? Jeg kan ikke svare 100 % sikkert, men 0 er et rigtigt godt bud. Hvor mange andre skraldemænd kan prale med den statistik.