Madridista.dk mener
- Raul 4 ever
-
- Platin bruger
-
Hvornår har Real Madrid beklaget noget?
Og er Mourinho ked af det bare fordi Marca skriver en artikel hvor de PÅSTÅR at han er det?
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- din
- Gæst
-
Forvent ikke en officiel udmelding fra nogen af parterne, ihvertfald ikke indtil næste pressemøde hvor emnet er på dagsordenen, og derudover, så tro kan man jo vælge at tro på Marca eller ej, Raul 4 ever, men hvis artikel havde hævdet, at Mourinho havde ringet til Pito Vilanova og kom med fornærmelser, så havde du vel troet på det, ik?
- Raul 4 ever
-
- Platin bruger
-
Med andre ord har altså hverken Real Madrid eller Mourinho beklaget noget som helst. Den som tier samtykker.
- din
- Gæst
-
At klubben og Mourinho fortryder, er nok for mig. At du så vil have, at vi skal ned på knæ foran Camp Nou og tryle om nåde, er en anden ting, og både du og jeg ved, at i disse tider sker det ikke, især pg.a. Barcas indblanding i det her kaos.
Egentlig er det sjovt, hvordan problemet først var selve handlingen, og så det faktum, at vi(Mou) ikke fortrød hvad vi(Mou) gjorde. Nu har vi fortrudt, men det er åbenbart ikke godt nok. Nu er problemet, at vi ikke har en officiel undskyldning på vores hjemmeside.
Hvad med at bare tage det som det er, og kigge fremad? Det er vel det bedste for klubben.
<font color=7A0000>*INDLÆG ER RETTET AF BRUGER</font>
- dumdidadum
- Senior bruger
-
Bare fordi en avis skriver det, så det ikke altid sandt.
- Raul 4 ever
-
- Platin bruger
-
Da Mourinho viste papiret med de 13 dommerfejl var Florentino efterfølgende ude at sige at det var en fejl som ikke måtte gentages.
Nu har Mourinho Mourinho lavet en langt større fejltagelse der besudler vores 109 årige historie og indtil videre har han holdt sig tavst. Det behøver ikke være en officiel udmelding på hjemmesiden, bare en udtalelse i medierne fra Perez og Mourinho.
Marcas historie er jo fuldstændig omkostningsfri for Mourinho. Og hvis han virkelig mente det burde han allerede ved det første pressemøde have fundet ud af, at det han gjorde var skammeligt.
- din
- Gæst
-
Sådan fungerer det nu engang. Det kommer vel an på om man tror på det.
Jeg ved godt, at Mourinho ikke er noget monster. Og når man ser på institutionen Real Madrid, så er vi altid først ude og beklage under sådanne omstændigheder. At begge parter beklager sig er ikke noget Breaking News, som jeg vil have 100% beviser på, før jeg tror på det. Jeg er jo Madridista, så jeg vælger at ikke at være skeptisk overfor min egen klub. Og selv hvis Marca og AS ikke havde bragt disse artikler, så ville jeg alligevel være ret sikker på, at Real Madrid, internt, har taget en snak om det.
Raul 4 ever, det første pressemøde var lige efter kampen, og hvis jeg ikke tager fejl, lige efter at Xavi og Pique havde indledt et stormangreb mod Real Madrid. Frustrationen var der stadig. Og Raul 4 ever, dit eget eksempel om Perez' viser vel bare, at man ikke støtter sådanne handlinger, og så længe man tager det internt, hvilket man har(!), så er det iorden med mig.
Selvom det ville være dejligt at være den voksne i det her, så kræver jeg ikke, at hverken Mourinho eller Madrid kommer med en officiel undskyldning; SÅ LÆNGE MAN TAGER DET INTERNT!
- Raul 4 ever
-
- Platin bruger
-
Skaden er jo sket på Real Madrids omdømme, og derfor kan man ikke nøjes med at tage det internt.
Men vi må bare nøjes med at enes om at være uenige.
Edit: På samme måde som Pepe ikke bare kunne nøjes med at tage den internt i klubben efter hans overfald på Casquero. Han udtrykte stor anger, og nu er vi kommet videre.
- din
- Gæst
-
Men jov, lad os være enige om at være uenige.
- raul7=kongen
-
- Moderator
-
Hvad Barcelona gør rager mig egentlig en papand, når man ser tingene i forhold til Real Madrid. Real Madrid er verdens mest stolte klub, fordi den netop har et overskud, som ingen anden. Det er på alle måder gået fløjten under Mourinho.
Om Barcelona kan finde ud af at agere ordentligt er totalt underordnet. Alle herinde er vel netop enige om, at vi skal være større mennesker end det fis de laver. Lige nu er vi heldige, hvis Real Madrid fremstår ligeværdige. Klubben er nu engang i en krise, som skal ses eksternt. Derfor kan man heller ikke løse den internt.
- din
- Gæst
-
- raul7=kongen
-
- Moderator
-
Jeg er dog på ingen måder i tvivl - og Real Madrid har sammen med Mourinho valgt den absolut farligste kommunikationsvej, hvis man vil ud af en sådan krise på en positiv måde.
Men ja, lad os enes om at være uenige!