Madridista.dk mener
- Raul 4 ever
-
- Platin bruger
-
Onsdag den 24. august 2011: Mourinho bliver modtaget som en helt på Bernabeu mere populær end nogensinde før.
Hvor får man sådan en spindoktor henne? Jeg er målløs. Der er selvfølgelig også mange madridistas, der er sure på ham, men for det store flertal er han en gud.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Raul #
Nu skal jeg fortælle dig hvordan, han får alle madridista med sig, ved at sige sin had til Barca
som vi alle madridista burde og hade.
- jj_madridista
- Gæst
-
Hvis had er midlet, så er der ikke nogen, der har forstået nogen som helst. Der er i hvert fald fald noget her, som du har misforstået godt og grundigt.
Det svarer sådan cirka til at sige, at Hitler var genial.
Lad mig slå dette fast med syv tommer søm: Fra det ene øjeblik, hvor Mourinho gik ind af døren i Real Madrid, så satte han sig for, at man var nød til at lægge pres på FC Barcelona, både på og uden for banen. Ene og alene for at få Barcelona-lejren til at reagere, føle sig 'utilpas' og få dem til at deltage i de små 'drillerier'. Godt nok er det gået over gevind og presset er steget markant, så der ikke skal meget til før det hele kan eksplodere, men der er immervæk langt fra det punkt og til decideret had.
Man står sammen, støtter sine egne og bakker så vidt muligt op om dem. Det gælder i de fleste sammehænge.
Men ligefrem at ty til had... Så er der noget du har misforstået, for det har intet, absolut INTET, at gøre med Madridismoen og det som Real Madrid står for.
Det er heller ikke had Mourinho udtrykker. Hvis du tror det, så er der også noget du har misforstået.
<font color=7A0000>*INDLÆG ER RETTET AF BRUGER</font>
Tror du jeg mener had på den måde de skal dø de skal skydes ned, når jeg siger had mener jeg det på den måde,(det bacelona står for og deres små trickser som ingen snakker om som ingen kender til ÅBENBART). Hallo der er Real Madrid og der er Barcelona enten elsker men den ene hold eller hader den ene hold, længere er den ikke efter min mening. Jeg har det personligt på den måde JEG ELSKER REAL OG HADER BARCELONA. Så må du kalde mig HITLER eller BIN LADEN hvis du vil .
- jj_madridista
- Gæst
-
Jeg har på intet tidspunkt kaldt dig Hitler eller Bin Laden.
Du siger, at Mourinho er genial og udlægger det som om, at han udtrykker had over for Barcelona. Han udtrykker IKKE had. Det har intet med had at gøre. Hvordan du så selv ser på det, er helt og aldeles op til dig selv.
At hade har stadig intet med Madridismoens værdier at gøre. Så kan man kalde sig selv for Anti-Barcelonista i stedet for Madridista. Eller rettere pseudo-Madridista, som Mourinho selv så fint udtrykte det.
Nu skal jeg fortælle dig noget, Hitler var ondskabsfuld og ødelagde sine egne, men til gengæld Mourinho han står bag sine egne.
Hvordan kan man, hade en mand som kommer til Real Madrid, og forandre dem og gøre dem mere til et hold end de nogensinde har været. Hvordan kan du ikke syntes det ikke er relevant at sådan en mand, træder ind på banen og støtter sine egne spillere, efter sådan et stort drama. Du siger det er for meget at Mourinho gør det som han gør. Men så kender du ikke Jose Mourinho og har taget helt fejl af hans personlighed. Mourinho gjorde det han gjorde for at tage alt pres væk fra hans spillere som muligt. Pressen skal altid kritisere Real spillerne, men da Mourinho kom, tog han alt opmærksomhed væk fra dem, og lagde det på ham selv, så spillerne kunne koncentrere sig.
Det er ikke for sjov at præsidenten for Real Madrid giver ham den plads som han fået, det er ikke for sjov at hver eneste gang de spiller på Santiago Bernabeu, at alle tilskuere råber ¨JOSE MOURINHO¨,
Barcelona skaber sig hver eneste gang i elclasico, og real madrid svare dem bare tilbage. Skal de bare stå og se og høre på at de bliver ydmyget på den måde. Hvem skal så gøre noget ved det?
Dommerene, haa de er allerede på Fc Barcelonas side det har vi set hver eneste gang, eller UEFA, når nej de kan ikke lave andet end at give Moruinho karantæne.
Hør hvis der er noget der er mega urimeligt, så er det at Barcelona skal slippe på den måde hver eneste gang. De gemmer sig, fra virkeligheden. Men Mourinho er en mand der træder frem i lyset hvor der er mest varmt, og tager konsekvenserne som de kommer.
Mourinho er kommet for at forandre det hele fra enden og opad, ikke bare førsteholdet. Du siger man skal støtte hinanden og være der for hinanden. Nu vil jeg sige til dig at vi burde at støtte hinanden, og være der for hinanden, (og det vil sige støtte vores TRÆNER og resten af klubben) og bare fordi de fejler nogengange, skal man ikke miste håbet, og begynde at kritisere. Hør min ven du må bare bide det i dig, og ikke opgive håbet om ham så tidligt.
Alle herinde har forskellige meninger, men det acceptere jeg også, men fordi real madrids Manager fejler, så går alle folk amok og kritisere, men hvis Jose Mourinho gør noget fantastik så, er han lige pludselig The Speciel One igen.
Ps. jeg er en anti-barca og en stor madridista og hvis du efter det her ikke tror at jeg er en madridista, så kom og tag et kig på mit hjerte for det er hvidt!
- jj_madridista
- Gæst
-
Nej, jeg mente ikke, at du kaldte Mourinho for Hitler.
"Du siger, at Mourinho er genial og udlægger det som om, at han udtrykker had over for Barcelona. Han udtrykker IKKE had. Det har intet med had at gøre. Hvordan du så selv ser på det, er helt og aldeles op til dig selv."
... men når du udtrykker det sådan, som jeg lige har specificeret, så svarer det i sin forstand til at sige, at Hitler var genial. Groft sagt.
Ellers er der noget du har misforstået gevaldigt. Jeg er på ingen imod Mourinho. Snarere tværtimod. Jeg er stor tilhænger af Mourinho og det arbejde han og ledelsen har igangsat i Real Madrid.
Jeg forstår ikke, hvorfor du overhovedet kommer ind på det, for jeg har ikke nævnt noget om halvdelen af det du snakker om i resten af dit indlæg, men lad nu det ligge.
Man skal netop støtte hinanden. Det er også det tilhængerne gør. De støtter deres egne, men de gør det ikke fordi der er had til Barcelona. De gør fordi der er tiltro til Mourinho og deres egne.
Men lad nu det ligge, og lad os starte på en ny.
Det er heller ikke det vigtigste. Det vigtigste er at vi begge er madridistas og vi støtter hinanden ;).
Jeg tænkte på skal du se kampen idag, imod Galatasaray?
- raul7=kongen
-
- Moderator
-
Det var præcis min tanke. Af samme årsag har jeg faktisk ikke overværet aftenens kamp(nuvel, jeg ser generelt ikke træningskampe, med mindre jeg kan fange dem på stadion - de er for mig temmelig ligegyldige), da jeg ærlig talt lige trænger til et break fra Mourinho.
Det er for mig hamrende pinligt, at man på den måde hylder manden, efter det mest pinlige stunt klubben har set i mange år. Fair, at man stadig støtter op om projektet som helhed, ikke mener det var fyringsgrundlag og synes mandens projekt er godt. Det kan jeg forstå - og er på visse punkter enig i.
Men når man ligefrem hylder træneren efter et tabt trofæ, hvor han bagefter angreb modstanderens assistent fysisk og endeligt verbalt faldt til et niveau, som man lærer børn i skoler verden over, at holde sig fra. Så står jeg af, og må erkende intelligensen desværre falder til et niveau, som jeg har svært ved at stå inde for. Ja, undskyld mig!
<font color=7A0000>*INDLÆG ER RETTET AF BRUGER</font>
- raul7=kongen
-
- Moderator
-
Madridismoen, støtten til dit hold eller glæden ved sejr bør ikke komme af had. Den bør komme af kærlighed til Real Madrid, klubbens historie, værdigrundlag, skønne spil, legender, Estadio Santiago Bernabeu og alt hvad disse punkter fører med sig.
Jeg holder på ingen måder med Barcelona og sympatiserer selvfølgelig med hvem de end møder, da jeg altid glæder mig, når det går dem skidt. Jeg hader dem dog ikke. For min skyld må de ligeså godt blive 2 som 20. Fokus bør være på Real Madrid og kun Real Madrid, for Real Madrid er nu engang det største.
Når folk begynder at udtale sig om decideret had til en modstander, så er det som regel et tegn på frygt og manglende tro på egen styrke. Støt Real Madrid, fordi det er det smukkeste og drop hadet. Det er i bund og grund spild af tid og skaber kun unødige fjender.
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Det var jo ikke som sådan en hyldest til øjeprikket, men i stedet en tilkendegivelse af indignationen over, at Real Madrid altid - forskyldt som selvforskyldt - kommer ud af El Clásico-opgørene som den store stygge ulv, mens man vender det blinde øje til de ulve, som er i fåreklæder (Ingen nævnt, ingen glemt).
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
- Puskas
- Gæst
-