Rygtebørsen XIX
- RasmusKring
- Gæst
-
SFrandsen skrev: tipsbladet.dk/nyhed/rygter/torsdagens-rygteboers-opdat-72
Hvis Costa, som forventet, skifter til Chelsea, og vi sælger Morata kunne jeg godt se ideen i Lukaku. Han har gjort det godt i Everton. Om han er god nok til Chelsea, er svært at sige eftersom han ikke har fået chancen.
Med Morata ude af døren vil det give plads til et talent som Lukaku. Lukaku vil give os en extra dimension og nogle andre spilmuligheder.
Han har uden tvivl et talent, og jeg tror det er stort nok til at det kan bruges hos os.
Lukaku er interessant. Han har et helt enormt potentiale. Hans kombination af styrke, fart og størrelse er i den absolutte topklasse, og han er en kølig målscorer. Den største ulempe ved ham er dog, at han ikke er vildt god som spilstation. Han er stærk nok til at holde på bolden, som en klassisk targetman, men han ligger sjældent de afgørende afleveringer. Men han er ung, så det kan forhåbentlig bygges på. Hvis Lukakus udvikling går godt, så bliver han en hurtigere version af Drogba. Det er bestemt værd at investere i, hvis du spørger mig.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Redondo
- Gæst
-
Han har bestemt et talent og er i rivende udvikling. Jeg tvivler dog på at han gider sidde på bænken i Real. Han skal have spilletid.Lukaku er interessant. Han har et helt enormt potentiale. Hans kombination af styrke, fart og størrelse er i den absolutte topklasse, og han er en kølig målscorer. Den største ulempe ved ham er dog, at han ikke er vildt god som spilstation. Han er stærk nok til at holde på bolden, som en klassisk targetman, men han ligger sjældent de afgørende afleveringer. Men han er ung, så det kan forhåbentlig bygges på. Hvis Lukakus udvikling går godt, så bliver han en hurtigere version af Drogba. Det er bestemt værd at investere i, hvis du spørger mig.
- RasmusKring
- Gæst
-
Redondo skrev:
Han har bestemt et talent og er i rivende udvikling. Jeg tvivler dog på at han gider sidde på bænken i Real. Han skal have spilletid.Lukaku er interessant. Han har et helt enormt potentiale. Hans kombination af styrke, fart og størrelse er i den absolutte topklasse, og han er en kølig målscorer. Den største ulempe ved ham er dog, at han ikke er vildt god som spilstation. Han er stærk nok til at holde på bolden, som en klassisk targetman, men han ligger sjældent de afgørende afleveringer. Men han er ung, så det kan forhåbentlig bygges på. Hvis Lukakus udvikling går godt, så bliver han en hurtigere version af Drogba. Det er bestemt værd at investere i, hvis du spørger mig.
Måske ikke, men spørgsmålet er, om han har lyst til at blive udlejet endnu en gang. Han har ikke umiddelbart en plads i Chelsea efter Diego Costa er kommet til. Desuden skulle han ikke være specielt gode venner med Mourinho. Det ville ikke være første gang, at en spiller forlader Chelsea pga. et dårligt forhold til Mourinho.
Nu har jeg alle dage været skeptisk i forhold til Benzema - det indrømmer jeg gerne, men hvis jeg var Lukaku, så kunne jeg godt se perspektiver i at komme til Real Madrid, såfremt vi ikke henter Suarez eller en anden stjerneangriber. Benzemas svingende spil giver muligheder for en konkurrent til den forreste plads. Hvis han havde haft mere konkurrence på pladsen i sidste sæson, så var han formentlig blevet bænket i løbet af den første måned af sidste sæson.
Men jeg spekulerer selvfølgelig bare her. Jeg havde ikke for alvor overvejet Lukaku før i dag, men tanken er da interessant.
- SFrandsen
- Gæst
-
Kommer Aguero eller Suarez, er Lukaku naturligvis ikke interessant.
Hvis Benzema skulle blive skadet i næste sæson, vil jeg være mere tryg ved at sende Lukaku ind som angriber end Morata.
- SFrandsen
- Gæst
-
RasmusKring skrev:
Redondo skrev:
Måske ikke, men spørgsmålet er, om han har lyst til at blive udlejet endnu en gang. Han har ikke umiddelbart en plads i Chelsea efter Diego Costa er kommet til. Desuden skulle han ikke være specielt gode venner med Mourinho. Det ville ikke være første gang, at en spiller forlader Chelsea pga. et dårligt forhold til Mourinho.
Nu har jeg alle dage været skeptisk i forhold til Benzema - det indrømmer jeg gerne, men hvis jeg var Lukaku, så kunne jeg godt se perspektiver i at komme til Real Madrid, såfremt vi ikke henter Suarez eller en anden stjerneangriber. Benzemas svingende spil giver muligheder for en konkurrent til den forreste plads. Hvis han havde haft mere konkurrence på pladsen i sidste sæson, så var han formentlig blevet bænket i løbet af den første måned af sidste sæson.
Men jeg spekulerer selvfølgelig bare her. Jeg havde ikke for alvor overvejet Lukaku før i dag, men tanken er da interessant.
Jeg havde egentlig heller ikke overvejet Lukaku før jeg læste han skulle byttes væk med Costa og til Atl. Madrid. Det var bare en tanke. Synes det kunne være interessant at se ham spille hos os. Og kan sagtens se hvordan han kan udfordre en, lidt for ofte, doven og ugidelig Benzema.
Kommer Aguero eller Suarez, er Lukaku naturligvis ikke interessant.
Hvis Benzema skulle blive skadet i næste sæson, vil jeg være mere tryg ved at sende Lukaku ind som angriber end Morata.
Hellas Verona will only sell their star player Juan Manuel Iturbe this summer if the right offer comes along, with FC Barcelona and Real Madrid among his supposed admirers.
- Inspektøren
- Gæst
-
Man åbenbart efter at erstatte Morata med Joselu: www.marca.com/2014/06/07/futbol/equipos/...drid/1402134818.html
Inspektøren skrev: Fra enten Agüero, Suarez eller Lukaku til Joselu.
Man åbenbart efter at erstatte Morata med Joselu: www.marca.com/2014/06/07/futbol/equipos/...drid/1402134818.html
Nu skal man passe på med at udtale sig om noget, man ikke ved forfærdeligt meget om - jeg har ikke set Joselu spille en kamp siden han forlod os - men jeg har svært ved at se dette som en forstærkning.
9 mål i 24 Bundesligakampe står Joselu noteret for i denne sæson. Han er 2-3 år ældre end Morata - så kan man ligeså godt beholde ham.
Jeg holder egentligt fortsat fast i mit ønske om en angriber der også kan gøre sig på fløjen. Jeg synes Iturbe lyder interessant omend mit kendskab til ham primært er begrænset til FIFA og Football Manager, hvor han dog også er et stort talent.
Det ville give unge og sultne erstatninger (Morata, Jese og Iturbe/en anden af den type) til BBC og samtidig kan vi holde di Maria på midtbanen, hvor han i den grad har bevist at han er bedst.
No soy Madridista de corazón, porque el corazón un dia para. Soy Madridista de alma, porque el alma es eterna.
Jeg finder dagens rygter om Ramires og Marco Verratti mere interessante:
There are plenty of interesting stories in today’s newspapers, with The Sun reporting that Carlo Ancelotti is plotting a £25million swoop for Chelsea star Ramires. The Real Madrid boss signed the Brazilian midfielder when he was Stamford Bridge coach and is now said to be keen to link up with him again at the Bernabéu.
- ChrisRM12
- Gæst
-
Gündogan har længe været kædet sammen med Real, men har åbenbart været alt for skadesplaget til at Real har gidet at åbne forhandlingerne, men ham eller Javi Martinez fra Bayern synes jeg bestemt skulle tages til efterretning.
Hvad med rygtet om Rakitic?? Er der nogle, der ved, om der er hold i det?
- RasmusKring
- Gæst
-