Rygtebørsen XIX

12 år 2 måneder siden #133 af Real Madrid 7
Besvaret af Real Madrid 7 på emne Rygtebørsen XIX

RasmusKring skrev: Rygterne om Toni Kroos til Real Madrid tager til. I mine øjne ville det være et fantastisk køb. Han har en fantastisk teknik og spiller med kæmpe overlbik. Han kommer til at se godt ud på midtbanen ved siden af Modric!

Helt enig og Han er Jo kun 25år tror jeg.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• r-mb-q
  • r-mb-q's profilbillede Emne forfatter
  • Guld bruger
  • Guld bruger
  • Soy un Madridista! Hoy, Mañana, Siempre
12 år 2 måneder siden #134 af r-mb-q
Besvaret af r-mb-q på emne Rygtebørsen XIX

Real Madrid 7 skrev:

RasmusKring skrev: Rygterne om Toni Kroos til Real Madrid tager til. I mine øjne ville det være et fantastisk køb. Han har en fantastisk teknik og spiller med kæmpe overlbik. Han kommer til at se godt ud på midtbanen ved siden af Modric!

Helt enig og Han er Jo kun 25år tror jeg.

Han er fra jan 1990 så faktisk kun 24 :)

Soy un Madridista! Hoy, Mañana, Siempre

12 år 2 måneder siden #135 af BBB
Besvaret af BBB på emne Rygtebørsen XIX
I forhold til rygterne om Casillas, så har Sara Carbonero, Ikers kæreste og mor til hans dreng, Martín, udtalt, at hun regner med at hendes fremtid er i Spanien.

Det er meget løst, men det er trods alt et godt tegn.

12 år 2 måneder siden #136 af El_Juan
Besvaret af El_Juan på emne Rygtebørsen XIX
Så bliver Pepe igen sat i forbindelse med Manchester City.

Daily Star claims Manchester City are willing to pay £25m for 31-year-old Real Madrid defender Pepe to partner captain Vincent Kompany.

Jeg tvivler på det kommer til at ske og jeg håber det egentlig heller ikke, men hvis det gør, så ønsker jeg AS Romas Mehdi Benatia som erstatning!

• r-mb-q
  • Guld bruger
  • Guld bruger
12 år 2 måneder siden #137 af r-mb-q

El_Juan skrev: Så bliver Pepe igen sat i forbindelse med Manchester City.

Daily Star claims Manchester City are willing to pay £25m for 31-year-old Real Madrid defender Pepe to partner captain Vincent Kompany.

Jeg tvivler på det kommer til at ske og jeg håber det egentlig heller ikke, men hvis det gør, så ønsker jeg AS Romas Mehdi Benatia som erstatning!

Der må jeg hoppe med på vognen..

Suarez er rygtet til 89 mio £ plus isco eller morata

12 år 2 måneder siden #138 af baggins
Besvaret af baggins på emne Rygtebørsen XIX

At sælge en 31 årig for 25 mill. pund er mere end godkendt, selvom han spillede en god sæson. Jeg siger at man skal sælge Pepe og hente lade Varane blive førstevalg. Så derfor skal vi ikke hente en spiller som Benatia ind, men derimod en der er billigere og godt kan tåle at side lidt på bænken.

!Illa, Illa, Illa, Juanito Maravilla¡ !Hala Madrid¡!
Følgende bruger(e) sagde tak: El Madridista

• r-mb-q
  • Guld bruger
  • Guld bruger
12 år 2 måneder siden #139 af r-mb-q

baggins skrev:

At sælge en 31 årig for 25 mill. pund er mere end godkendt, selvom han spillede en god sæson. Jeg siger at man skal sælge Pepe og hente lade Varane blive førstevalg. Så derfor skal vi ikke hente en spiller som Benatia ind, men derimod en der er billigere og godt kan tåle at side lidt på bænken.

Det giver god mening.. Men hvad nu hvis varanes knæ ikke kan holde en hel sæson? Så har man ingen kvalificeret backup

12 år 2 måneder siden #140 af El_Juan
Og forringe konkurrencen i midterforsvaret hos Europas bedste fodboldhold? Aldrig i livet. Den billige løsning, der kan tåle at sidde på bænken, er Nacho. Klubben har ikke brug for en ny Nacho, men en midterforsvarer, der kan konkurrere på lige fod med Sergio Ramos og Varane, akkurat som fordelingen er nu. Under ingen omstændigheder ønsker jeg to gange Nacho hvis uheldet skulle være ude. Så skal der immervæk være en en afløser, som kan gå direkte ind på holdet. Ligeledes når en af de to andre har brug for et hvil.

Det er Real Madrid det her, de forsvarende Champions League-mestre, ikke en børnehave eller et segunda-hold, der kan stille sig tilfreds med den billige lappeløsning, som kan "tåle", at sidde på bænken. Hvad sker der lige for selvforståelsen? Selvfølgelig skal Real Madrid, som et hvert andet ambitiøst tophold, have (mindst) tre midterforsvarere fra øverste hylde.

Edit: Når alt det så er sagt, så tvivler jeg stadig på, at Pepe overhovedet forlader Real Madrid. Skulle det komme så vidt, så er Mehdi Benatia klasse og en spiller jeg hellere end gerne ser i klubben.
Sidste redigering: 12 år 2 måneder siden ved El_Juan.
Følgende bruger(e) sagde tak: El Madridista

• r-mb-q
  • Guld bruger
  • Guld bruger
12 år 2 måneder siden #141 af r-mb-q

El_Juan skrev: Og forringe konkurrencen i midterforsvaret hos Europas bedste fodboldhold? Aldrig i livet. Den billige løsning, der kan tåle at sidde på bænken, er Nacho. Klubben har ikke brug for en ny Nacho, men en midterforsvarer, der kan konkurrere på lige fod med Sergio Ramos og Varane, akkurat som fordelingen er nu. Under ingen omstændigheder ønsker jeg to gange Nacho hvis uheldet skulle være ude. Så skal der immervæk være en en afløser, som kan gå direkte ind på holdet. Ligeledes når en af de to andre har brug for et hvil.

Det er Real Madrid det her, de forsvarende Champions League-mestre, ikke en børnehave eller et segunda-hold, der kan stille sig tilfreds med den billige lappeløsning, som kan "tåle", at sidde på bænken. Hvad sker der lige for selvforståelsen? Selvfølgelig skal Real Madrid, som et hvert andet ambitiøst tophold, have (mindst) tre midterforsvarere fra øverste hylde.

Og mon ikke der bliver nok kampe til de 3 midterforsvare over en hel sæson..

12 år 2 måneder siden #142 af M_linding
Besvaret af M_linding på emne Rygtebørsen XIX
Tal pænt om Nacho!

Han leverer faktisk altid varen, når han spiller - Selvom navnet ikke klinger af superstjerne.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, Macon

12 år 2 måneder siden #143 af El_Juan

M_linding skrev: Tal pænt om Nacho!

Han leverer faktisk altid varen, når han spiller - Selvom navnet ikke klinger af superstjerne.

Der er ingen, der har sagt det modsatte.

• r-mb-q
  • Guld bruger
  • Guld bruger
12 år 2 måneder siden #144 af r-mb-q

M_linding skrev: Tal pænt om Nacho!

Men hvem ville du helst gave ind hvis en af de to midterforsvare måtte udgå? Nacho eller en Benetia

Leveret af Kunena Forum