Rygtebørsen XIX
Fordelingen må være klar. Der skal ikke være to faste startere og to der deles om, at være fjerdevalg, så at sige. Der skal være tre, som er på niveau med hinanden og kan kæmpe på lige fod om de to startpladser. Dertil et fjerdevalg, som stadig skal være solid og stabil når det gælder og vedkommende får chancen. Desto bedre vil det være, hvis Nacho med tiden kan løfte sit niveau og ikke blot være det åbenlyse fjerdevalg, men ligeledes kæmpe med på lige fod. Det er det han skal bevise til træning og når han får chancen i kamp.
Endvidere, så skal konkurrencen på holdet meget gerne være med til, at holde spillerne skarpe.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
El_Juan skrev: Så bliver Pepe igen sat i forbindelse med Manchester City.
Daily Star claims Manchester City are willing to pay £25m for 31-year-old Real Madrid defender Pepe to partner captain Vincent Kompany.
Jeg tvivler på det kommer til at ske og jeg håber det egentlig heller ikke, men hvis det gør, så ønsker jeg AS Romas Mehdi Benatia som erstatning!
MARCA har gengivet historien :
City make €30 million play for Pepe
Manchester City are willing to stump up €30 million to land Pepe, according to The Daily Star. The club's coach, Manuel Pellegrini, is keen on bringing in the Portuguese international to partner Belgian stalwart Vincent Kompany at the heart of defence.
After Porto stopper Eliaquim Mangala snubbed City by expressing his preference for a move to Manchester United or Chelsea, Pellegrini has been forced to rethink his transfer strategy and has set his sights on his former club, Real Madrid. The Chilean knows Pepe from his season in charge at the Bernabéu, although it so happens that the Portuguese defender suffered a serious knee injury that limited his impact that campaign.
Så har AS skrevet et par linier om Real Madrids påståede interesse i Toni Kroos. Læs historien her .
- Lassemadrid
- Gæst
-
Sky Sports Italia, skriver at Ancelotti personligt har spurgt efter Mattia Di Sciglio fra Italien, en back som kan dække begge sider. Milan har vurderet ham til 20 mil euro.
Zidane udtalte efter Real - Inter veteran kampen at han fortsætter som assistent i Madrid den kommende sæson.
- Kassow-Rossing
-
- Bruger er blokkeret
-
Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)
- Raul7-2880
- Platin bruger
-
Kassow-Rossing skrev: Mandzukic er åbenbart blevet ledig på markedet. Hvad siger I til en 28 årig erfaren angriber som erstatning for Morata i to sæsoner?
Hvorfor købe Mandzukic når vi vi sergio ramos. Ramos blev jo hentet ind som angriber som også var hans naturlige position... ;-)
On-topic: Helt klart en god ide. Han er en del billigere end Suarez/Falcao/Aguero (dog mindre niveau). Så kan man istedet bruge de mange penge på en midtbane spiller (Vidal/Pogba).
Nogen der kan fortælle mig hvorfor Real Madrid ønsker endnu en midtbanespiller? DiMaria-Alonso-Modric er vist førstevalget, og dernæst har vi Isco, Illaramendi samt Khedira på bænken. Illaramendi ser ud til at få en chance mere, så hvor præcist er logikken bag at hente endnu en midtbanespiller?
Angrebspladsen derimod kan jeg godt se fornuften i at hente 2 spillere jævnfør Moratas exit og Jeses skade.
Fakta:
Franco fjernede Barcas gæld og hjælp med bygning af Camp Nou.
I Francos tid mellem 1939-1975 vandt Real Madrid 22 spanske pokaler, mens Barca vandt 23.
Som tak udnævnte Barca Franco til æresmedlem og gav ham æresmedaljer.😂😂😂😂😂
Florentino Pérez
- ChrisRM12
- Gæst
-
Kasillas skrev: Hej
Nogen der kan fortælle mig hvorfor Real Madrid ønsker endnu en midtbanespiller? DiMaria-Alonso-Modric er vist førstevalget, og dernæst har vi Isco, Illaramendi samt Khedira på bænken. Illaramendi ser ud til at få en chance mere, så hvor præcist er logikken bag at hente endnu en midtbanespiller?
Angrebspladsen derimod kan jeg godt se fornuften i at hente 2 spillere jævnfør Moratas exit og Jeses skade.
Jeg tror man stille og roligt begynder og lede efter en erstatning for Xabi, selvom han stadig er klasse er det ikke fordi han bliver yngre eller bedre for den sags skyld, så derfor kan man ligeså godt hente en klasse midtbane spiller så man stille og roligt kan integrere ham på holdet, så han er klar til at tage over for Xabi til sæsonen 2015/2016.
Illarramendi og Isco har ikke været gode nok, Isco har til tider vist hvad han kan, men der har også været alt for mange kampe hvor han har skuffet men han fortjener bestemt en ny chance. Illarramendi derimod har været en total katastrofe, og jeg er ret sikker på at hverken ledelsen eller Carlo tror på at han kommer til at slå igennem.
Florentino Pérez
Der kommer ikke nogen til Madrid før efter VM, med skader i tankerne tror jeg det er en god ide også selvom prisen på dem kan stige.
Og så til dagens bedste nyhed
El futuro de Di María: "No tengo ninguna duda que se quedará".
Spurgt til Di Marias fremtid: Jeg har ingen tvivl om at han bliver
Isco, Di Maria og Modric er alt for gode offensivt til at man kan bruge dem i stedet for Alonso, spild af kvalitet.